01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > میوه خوری میناکاری روی سفال

میوه خوری میناکاری روی سفال

اصالت هنر میناکاری و هدایای صنایع دستی میناکاری علاوه بر پیشینه تاریخی و شیوه های ساخت و نیز زیرساخت های متنوع آن به زیبایی نقوش و طراحی رنگ بندی آن نیز وابسته است نقوش مینایی در محصولات مختلف از زیر ساخت‌های مختلف، متفاوت است
هنر زیبای میناکاری در انواع گوناگونی به لحاظ زیرساخت طبقه‌بندی و عرضه می گردند که از آن جمله است میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب.
حوزه محصولات میناکاری روی سفال بسیار جذاب، شاد، پر انرژی و پر محصول می باشد.
پایتخت سفال ایران لالجین همدان که به ثبت جهانی نیز رسیده و متصف به عنوان شهر جهانی سفال می باشد، عرضه کننده محصولات بی نظیر در این حوزه است. به ویژه با ورود جوانان جسور هنرمند و خوش فکر به این عرصه با چشم اندازی نوین و زیبا روبرو گشته ایم، که عنصر خلاقیت و نگاه نو در آن موج می‌زند و افق‌هایی روشن و جذاب در برابر دیدگانمان نمایان گردیده است.
این محصولات هم به شیوه های سنتی و هم به شیوه ها و طرح های مدرن میناکاری عرضه گردیده اند که هر کدام در جایگاه خود دارای زیبایی‌ ها و جذابیت‌ های خاصی هستند.
یکی از این محصولات زیبا و در عین حال کاربردی از مجموعه میناکاری روی سفال میوه خوری های پایه دار میناکاری روی سفال می باشد که در ابعاد و اشکال گوناگونی طراحی گردیده و روانه بازار گشته اند. این ظروف زیبا دارای نقوش زیبای میناکاری اصیل و دیدنی می باشند که شامل نقوش اسلیمی، گل و مرغ، نقوش نقطه‌ گذاری، ختاییی و بته جقه است. میوه خوری های پایه دار میناکاری روی سفال با طرح بته جقه در عین اصالت نقش، بسیار دیدنی و زیبا می باشند که در آن تکرار بته جقه پیرامون کاسه و نیز روی پایه و سطح زیرین آن محصولی جذاب و دوست داشتنی را رقم داده است.
این محصول می تواند هدیه ای بسیار دوست داشتنی و کاربردی برای مناسبت‌ های مختلف باشد که اهدای آن بسیار دارای بازخوردی خاص بوده و در اذهان ماندگار می‌شود.

ست گلدان و بشقاب میناکاری

هدایای اصیل میناکاری هفت گردون خیال

هفت گردون خیال با مجموعه ای جذاب از هدایای میناکاری خود در خدمت علاقمندان و متقاضیان محترم می باشد. این هدایای زیبا حاصل دست استادکاران هنرمند طرف همکار با مجموعه هفت گردون بوده که در قالب انفرادی یا در قالب ترکیبی با هدایای متفاوت دیگر صنایع دستی و محصولات دیگر نظیر محصولات چرمی، محصولات الکترونیک، دیوان نفیس اشعار، کتب مذهبی، لوازم التحریر لوکس مدیریتی، انواع سررسید و… تحت عناوین بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدایای اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… تقدیم عزیزان متقاضی گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پکیج ها بوده و آماده حضور شما برای مشاهده، انتخاب و تهیه هدایای فوق می باشد.

محصولات میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.