04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > کشکول و بشقاب میناکاری روی مس

کشکول و بشقاب میناکاری روی مس

رسالت مهم و ویژه صنایع دستی ایران در کلیت آن زیبایی بخشی به آنچه که پیرامونمان است، می باشد. خواه فلز سرد باشد، خواه سنگ سخت، خواه کاربردی باشد، خواه صرفاً تزئینی.
محصول نهایی هر کدام از گرایش های متنوع و مختلف صنایع دستی ایران اثری است زیبا، جذاب و دوست داشتنی، که ضمن ارضاء حس زیبایی پسند ما با خود نوعی آرامش و تعالی معنوی و عرفانی را نیز به ارمغان می‌آورد. به ویژه در هنر-صنعت میناکاری به عنوان یکی از اصیل ترین و اصلی ترین گرایش های صنایع دستی ایران می توان اوج این زیبایی، جذابیت و خلاقیت را مشاهده نمود.
شاخه های متنوع میناکاری ذیل عناوین چندگانه دسته بندی می شود که از آن جمله است میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب.
هر کدام از این شاخه ها عرضه کننده محصولاتی زیبا و فوق العاده در حوزه خود می باشند، که ذکر آن مجالی وسیع می‌طلبد.
هدایای میناکاری روی مس عموماً عرضه کننده محصولات و لوازمی است که در زندگی روزمره ما نقش داشته و دارای کاربرد است مثل انواع گلدان های متنوع، بشقاب، کاسه های مختلف، سرویس‌ های چای خوری، شربت خوری، آجیل خوری، انارخوری، شیرینی خوری، سنگاب، انواع آینه و شمعدان های زیبا.
محصول مورد معرفی این گفتار یکی از زیباترین و خاص ترین دستاوردهای محصولات میناکاری روی مس می باشد که زیبایی و جذابیت ویژه‌ای دارد و البته نوع سفال آن نیز با زیبایی و ظرافت خاص خود عرضه گردیده است. کشکول های میناکاری روی مس به همراه بشقاب میناکاری زیر آن که دارای کاربرد های متفاوتی نیز می‌باشد. به عنوان گزخوری، شکلات خوری و استفاده های متفاوت دیگر از جمله اثری دکوراتیو و زینتی.
نقوش به کار گرفته شده عموماً از نقوش اصیل ایرانی شامل اسلیمی و گل و مرغ بوده که حاصل کار را به اثری ماندگار و دوست داشتنی تبدیل کرده است.

ست گلدان میناکاری

هفت گردون خیال هدایای میناکاری زیبا و پکیج های خاص

شرکت هفت گردون خیال افتخار دارد که در مجموعه خود از حضور اساتید میناکاری برجسته ای بهره مند باشد. آثار این استادکاران عزیز ویترین رنگارنگ و جذاب هفت گردون خیال را بسی جذاب تر و رنگین تر نموده است.
گلستانی خوش نقش، اصیل، ماندگار و جذاب.
گل‌ های این گلزار تحت عناوینی چون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی،هدایای اداری، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… در معرض دید شما علاقمندان محترم در وبسایت جامع هفت گردون خیال قرار داده شده است.
تجربه شیرین، جذاب و ماندگاری از مشاهده، انتخاب و تهیه این هدایای ماندگار و اصیل برای شما رقم خواهد خورد با حضور تأثیرگذارتان در این گلستان رنگین.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.