30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > کوزه میناکاری روی سفال خاص

کوزه میناکاری روی سفال خاص

هنر میناکاری روی سفال یکی از پر محصول ترین و متنوع ترین شاخه های گوناگون هنر میناکاری است. زیر مجموعه هایی متنوع از زیرساخت هایی شامل میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب.
هنر اصیل و دیرین میناکاری یکی از اصلی ترین شاخه های متنوع صنایع دستی ایران است، هنری متعالی، زیبایی بخش، کاربردی و در عین حال با توجه به شرایط ویژه خود هنر-صنعتی است اشتغال آفرین، درآمد زا و همچنین ارز آور.
میناکاری و شاخه های آن به ویژه دو حوزه میناکاری روی سفال و میناکاری روی طلا و نقره از عرصه‌ هایی اصل که با ورود جوانان خلاق و آینده‌ نگر به آن حوزه شاهد تحولاتی چشمگیر، جذاب و روزآمد گردیده است و روز به روز شاهد ارائه محصولاتی نوین، زیبا، چشم‌ نواز و متفاوت هستیم.
هدایای میناکاری امروزه یکی از محبوب ترین هدایای موجود به ویژه برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی در مناسبت‌ های مختلف ملی چون عید نوروز یا مناسبت های سازمانی از قبیل جشن بازنشستگان و یا مراسم تقدیر و تشکر و تودیع و معارفه و سالگرد تأسیس می باشد همچنین به عنوان هدایای شخصی در مناسبت هایی چون تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر و روز زن، روز دختر و روز پرستار گزینه های بسیار جذاب و متفاوتی را در برابر دیدگان متقاضیان فراهم آورده است.
محصولات میناکاری روی سفال به پرچم داری پایتخت سفال ایران و شهر جهانی سفال، لالجین همدان ما را با خود به دنیایی از نقش و رنگ و انتخاب رهنمون می گرداند.
یکی از محصولات زیبا و نوستالژیک این شاخه اصیل میناکاری، کوزه های سفالین منقوش به میناکاری زیبا و الوان است که که در ما بیدار کننده حس خاطرات شیرین نیاکانمان می باشد. در گذشته های نه چندان دور کوزه های سفالین دارای کارکردی خاص در زندگی های روزمره بوده و از آن عموماً برای خنک نگاه داشتن آب استفاده می کردند که البته امروزه تقریباً دیگر چنین کارکردی موضوعیت ندارد، لیکن کوزه های سفالی به عنوان کالایی دکوراتیو و تزئینی در انواع طرح ها و نقش های مختلف و رنگ آمیزی های شاد و پر انرژی زینت‌ بخش بسیاری از اماکن و منازل می باشد، به ویژه در رستوران ها و سفره خانه های سنتی از این کالا به عنوان یکی از المان های سنتی در دکوراسیون خود استفاده شایانی به عمل می‌آورند.

ست هدیه خاص بشقاب سفال و مینا

هدایای زیبای میناکاری و پکیج‌های هفت گردون

هدایای میناکاری در شرکت هفت گردون خیال همیشه از گزینه‌ های اصلی انتخاب، توسط متقاضیان و علاقمندانی بوده است که هفت گردون را برای تهیه هدایای مورد نیازشان انتخاب کرده‌اند.
بر این مبنا هفت گردون خیال در چیدمان پکیج های ابداعی و انحصاری خود از محصولات میناکاری بهره فراوان برده و می‌برند. هدایایی تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال همواره پذیرای شما علاقمندان و متقاضیان محترم هدایای صنایع دستی بوده و می باشد.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.