01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > گردنبند میناکاری روی طلا

گردنبند میناکاری روی طلا

هنر میناکاری را دوست می داریم. هنر مینا‌کاری را پاس میداریم. هنر مینا‌کاری را ارج می نهیم و برای رشد و شکوفایی بیش از پیش از آن در تلاش و تکاپوییم. زیرا که هنر مینا‌کاری به نوعی از شاخصه‌های هویت هنری و صنایع دستی اصیل و دیرین ماست. زیرا که هنر-صنعت میناکاری یادگار و میراثی گرانبها از پیشینیان پرتلاش و سخت کوش ماست. زیرا بنایی را که گذشتگان هنرمند و هنر دوست ما با استواری و زیبایی هرچه تمام تر بنا نهادند، هم اکنون هویت ماست. میراث ماست و نماد ماست. به این نمادهای ملی مان ارجی شایسته، درخور و سزاوار می نهیم. ما نیز باید خشتی بر آن نهیم و در حفظ و نگاهبانی اصالت آن، زیبایی آن و گسترش آن کوشا باشیم. هنر مینا‌کاری از اصیل ترین و زیبا ترین شاخه های صنایع دستی متنوع و جذاب ایران است که کماکان با شکوه و درخشش خاص به حیات پربار خود ادامه می‌دهد و پرتو افشانی می نماید.
این شاخه مهم و اصلی از صنایع دستی ایران دارای تنوعی فوق العاده در زیر ساخت می باشد و البته از تنوع فوق العاده در طرح و نقش نیز برخوردار. عناوینی چون میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب. حوزه میناکاری روی طلا و اصولاً فلزات گرانبها عمدتاً در زمینه زیورآلات، جواهرات و… می باشد. محصولات فوق در نهایت ظرافت و زیبایی طراحی و ساخته شده اند. به ویژه حضور پرشور جوانان خلاق و جسور در این عرصه عنصر جسارت و خلاقیت را نیز بدان افزوده است.
گردنبند های زیبای میناکاری روی طلای بته جقه ای ترکیبی با فوق‌ العاده و جذاب را به نمایش می گذارند. بته جقه از نمادهای اصیل ایرانی است که در بسیاری از گرایش های صنایع دستی ایران همچون فرش دست بافت، ترمه، قلمکار و میناکاری دارای کاربرد فراوان بوده و استفاده از آن در طراحی و ساخت جواهرات و زیورآلات نوعی اصالت و جلوه ویژه‌ای به آن می‌بخشد، که ماندگار و دوست داشتنی می گردد.

ست بشقاب و گلدان مس و پرداز

هفت گردون خیال میناکاری و هدایای میناکاری

شرکت هفت گردون خیال پیشرو در ارائه متفاوت و تاثیرگذار محصولات نفیس و اصیل صنایع دستی به ویژه محصولات و هدایای میناکاری خرسند است که با طراحی، ابداع و عرضه پکیج های انحصاری متفاوت و جذاب تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… گامی تأثیرگذار در این راستا برداشته و نظر بسیاری از علاقه مندان و نیازمندان به این هدایا را در مناسبت‌ های گوناگون جلب نموده و همکاری متقابلی را در این عرصه تجربه نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه کننده گنجینه پرباری از هدایای فوق بوده که می توانید با ورود به آن زمان مشاهده کلیه پکیج ها و هدایای تدارک دیده شده، انتخابی آگاهانه، متفاوت، به صرفه و خاص را تجربه نمایید.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.