31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی ست مدیریتی خاتم

هدیه سازمانی ست مدیریتی خاتم

برای تهیه یک هدیه سازمانی مناسب چه گزینه هایی پیش روی ماست، اصول هدیه سازمانی دارای چه ویژگی هایی است و فرق آن با هدایای معمولی، دوستانه، شخصی و خانوادگی چیست.
در یک منظر کلی هدیه سازمانی دارای نوعی رسمیت و وجاهت است، جنبه های شخصی در آن کمرنگ است و الزاماً دارای نوعی اصالت و ویژگی‌ های ارزشی و ملی است و البته تعدادی ویژگی‌ های دیگر. با عنایت به مهم ترین ویژگی های هدیه سازمانی ما به حوزه صنایع دستی ایران رهنمون می‌شویم.
حوزه ای دارای اصالتی کهن، تنوع بی‌ نظیر در سرشاخه‌ ها، تکثری فوق‌ العاده در محصولات و هدایای ارائه شده، زیبایی و جذابیت ویژه و همچنین کاربردی بودن اکثریت محصولات آن.
زیر مجموعه های صنایع دستی ایران با عناوینی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت و…
عرصه ای شایسته برای انتخاب مناسب یک هدیه سازمانی است.
از حوزه خاتم کاری که یکی از اصلی ترین و زیبا ترین شاخه های صنایع دستی ایران است می‌ توان انتخاب های فوق العاده ای داشت. به عنوان نمونه ست های لوکس مدیریتی رومیزی خاتم که شامل چند قطعه تجهیزات اداری و کاربردی است را می‌توان مثال زد که شامل قلمدان، جای کارت، جای سررسید و تقویم رومیزی، جعبه لوازم التحریر، پایه پرچم، پایه لوگو، خودکار و خودنویس خاتم، جعبه دستمال کاغذی و است و در اشکال و طرح‌های گوناگون خاتم کاری و… است و در اشکال و طرح های گوناگون خاتم کاری عرضه گردیده اند.
اصالت و جذابیت آثار خاتم، هدیه سازمانی را در مرتبه ای خاص و بلند مرتبه قرار داده و اهداف اولیه شما را در اهدای هدیه خاص به شایستگی برآورده می سازد.

راهنمای خرید صنایع دستی
صنایع دستی و اقتصاد خانواده

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.