30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی شکلات خوری میناکاری

هدیه سازمانی شکلات خوری میناکاری

سال نو در پیش است و الزامات استقبال از آن نزدیکتر، از جمله تهیه هدیه سازمانی برای ادارات و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی و یا هدیه دوستانه و شخصی ویژه سال نو.
عید نوروز یکی از زیباترین و اصیل ترین اعیاد ما ایرانیان است که در طی قرن ها حضوری پر شور، پرمعنا و پررنگ داشته است و از رسوم آن رسمی نیکوی اهدای هدیه است، این امر نه تنها در سطح افراد و آحاد جامعه و خانواده، بلکه در نگاهی عام تر در سطح ادارات و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی نیز صادق و جاری است.
مرسوم است که سازمان ها در پایان سال هدایایی را به عنوان یادبود و تقدیر و به انگیزه عید نوروز به همکاران و یا رؤسا و شرکت های طرف قرارداد و همکاری خود اقدام می نمایند و اصطلاحاً از آن به عنوان هدیه سازمانی یاد می‌شود.
هدیه سازمانی به لحاظ ماهیت تفاوت هایی را با هدایای شخصی و دوستانه دارد و این تفاوت ماهوی ایجاب می نماید که تهیه آن از حوزه ای صورت پذیرد عرضه کننده هدیه سازمانی و اداری متنوع، جذاب و اصیل باشد.
یقیناً حوزه صنایع‌دستی ایران به لحاظ تکثر در زیرمجموعه ها و تنوع ویژه در محصولات از مناسب ترین عرصه ها برای تهیه هدیه سازمانی است. زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، الماس تراش و… هر کدام با ارائه محصولاتی اصیل و نفیس می توانند پاسخ شایسته‌ ای به نیاز شما به هدیه سازمانی را داده و بهترین ها را ارائه نمایند.
از حوزه میناکاری که یکی از اصیل ترین و پر محصول تن شاخه های صنایع دستی ایران است می‌توان انتخاب‌ های مطلوبی را برای تهیه هدیه سازمانی انجام داد و از جمله آنان است شکلات خوری های زیبا و متنوع میناکاری که گزینه ویژه ای برای انتخاب به عنوان یک هدیه سازمانی می باشد، که دارای اصالت خاص و تأثیر شگرف بر اذهان و دیدگان است.

حکاکی روی مس شاخه ای متفاوت و خاص

هفت گردون خیال هدیه سازمانی و هدایای میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال به منظور پاسخ شایسته به نیاز متقاضیان محترم در زمینه‌ های گوناگونی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… با طراحی و ساخت پکیج هایی جذاب، متنوع و منحصر به فرد از محصولات فاخر صنایع دستی خود از جمله محصولات میناکاری و ارائه آن در بسته بندی های متفاوت، شکیل و مستحکم گامی مهم و اساسی برداشته است تا انتخاب و تهیه هدایای مورد نیاز را برای متقاضیان عزیز آسان‌ تر، مطلوب تر و به صرفه تر نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پیشنهادات جذاب و متنوع از پکیج های طراحی شده می باشد که می توان با مراجعه به آن و مشاهده و انتخاب هر کدام از آنان خریدی شیرین، ماندگار و شایسته را تجربه نمایید

از صنایع دستی اصفهان بیشتر بدانیم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.