06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی قاب تابلو خاتم

هدیه سازمانی قاب تابلو خاتم

خاتم کاری از جمله اصیل ترین هنرهای صنایع دستی ایران است.
با عرضه مناسب ترین هدیه سازمانی برای مناسبت های ویژه ای که ادارات و مؤسسات در طی سال برگزار نموده و در آن به رسم یادبود هدایایی را اهدا می نمایند.
اصولاً صنایع دستی ایران به لحاظ وسعت بی نظیر زیر شاخه ها و همچنین تنوع پر شمار محصولات، گزینه ای بسیار مناسب برای انتخاب هر گونه هدیه می باشد، ضمن این که این صنایع و هنرهای آن به عنوان میراثی ملی و گرانبها امروزه به امانت در دستان ماست و بر عهده ماست که بر آن گلستان ما نیز گلی افزوده و آن را زیباتر و رنگین تر به آیندگانمان تحویل دهیم.
زیر مجموعه پر عنوان صنایع دستی ایران با عناوینی همچون : خاتم کاری، مس و پرداز، مس و نقاشی، نقره، نقره نما، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، الماس تراش، حکاکی مس، میناکاری، حکاکی چوب، فرش و گلیم دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… عرصه ای است برای انتخاب هدایای اصیل و نفیس ایرانی.
از مجموعه خاتم کاری به عنوان نمونه می‌ توان از قاب تابلوهای نفیس ویژه خاتم کاری نام برد که هدیه ای بسیار مناسب در حوزه هدیه سازمانی، هدیه اداری و هدیه مدیریتی است.
این قاب های زیبا در بعضی از موارد ترکیبی از دو شاخه خاتم کاری و میناکاری، یا خاتم و منبت یا خاتم و معرق عرضه گردیده که هر کدام جذابیت های ویژه خود را داشته و زینت بخش هر دیواری می گردند.

ست قندان خاتم کاری

هفت گردون خیال هدیه سازمانی و خاتم

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تدارک هدایای گوناگون از حوزه صنایع دستی با در نظر گرفتن نیاز اقشار و طبقات گوناگون جامعه از جمله ادارات، نهادها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی به هدایای نفیس و اصیل در اقدامی مبدعانه با طراحی و خلق پکیج هایی متنوع، انحصاری و زیبا همراه با بسته بندی های شکیل و نفیس، ارائه ای متفاوت و ویژه را در معرض دید و انتخاب علاقمندان و متقاضیان محترم قرار داده است.
به خصوص در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه‌ ای است برای انتخابی مطمئن و بازخوردی شایسته از اهدای هدیه با صدها پیشنهاد ویژه، متنوع و منحصر به فرد.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.