05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بشقاب میناکاری با عکس

بشقاب میناکاری با عکس

تنوع چشمگیر و خلاقانه محصولات میناکاری از امتیازهای ویژه این هنر-صنعت اصیل ایرانی است. هدایای میناکاری علاوه بر زیبایی چشمگیر آن دارای جنبه کاربردی نیز می باشند. اصولاً عمده محصولات صنایع دستی ایران از هر گرایشی صرفاً دارای وجه تزئیناتی و دکوراتیو صرف نمی باشد، بلکه دارای وجه کاربردی نیز بوده و در تمامی شئون و عرصه‌ های مختلف زندگی قابل استفاده روزمره هستند. محصولات میناکاری بر گرایش‌ های متنوعی استوار است که اهم آن عبارتند از : میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب.
هنرمندان نامی میناکار در شهر هنرپرور اصفهان توانسته اند با خلاقیت، تلاش و تخصص خود این میراث ماندگار ملی را بیش از پیش گسترش داده و موجبات رشد، تعالی و ترقی آن را فراهم گردانند. محصولات میناکاری روی مس عمدتاً در اصفهان به عرصه ساخت و ارائه می رسند و این شهر بالاترین تولیدات محصولات زیبای میناکاری روی مس را در سطح ملی به خود اختصاص داده است، به گونه‌ ای که شاهد تنوع مثال‌ زدنی و بی شماری از این شاخه از صنایع دستی ایران می باشیم، که به عنوان نمونه می توان از انواع گلدان، بشقاب های متنوع، شیرینی خوری، آجیل خوری، سنگاب، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری، آینه و شمعدان، آویزهای تزئینی، میوه خوری و بسیاری نمونه های دیگر اشاره کرد.
یکی از محصولات جذابی که در این حوزه در چرخه تولید و عرضه قرار گرفته و نیز دارای ظرفیت بالایی به عنوان هدیه ای متفاوت (چه انفرادی و شخصی و چه اداری و سازمانی است) بشقاب میناکاری مزین به عکس می باشد. این بشقاب های زیبا در سایزها، طرح ها و رنگ بندی های متفاوت بوده که در وسط آن عکس شخص یا منظره یا لوگوی خاص به زیبایی چاپ گردیده و بسیار جذاب، دوست داشتنی و خاص می گردد.
هدایای صنایع دستی میناکاری همیشه یکی از گزینه‌ های اصلی مجموعه ها و سازمان های دولتی و خصوصی بزرگ در مناسبت‌ های مختلف سال به ویژه عید نوروز بوده و می باشد، که استفاده از این امکان در این محصول می تواند نقش بسزایی در افزایش کارکرد، مطلوبیت و زیبایی این محصول را دارا باشد.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

هدایای میناکاری نفیس هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال افتخار دارد که در مجموعه خود از حضور اساتید متبحری در این حوزه بهره می‌برد. این حضور مغتنم منجر به تولید و عرضه محصولات زیبا و شکیل میناکاری گشته و بر آن مبنا هفت گردون خیال در چیدمان پکیج های انحصاری و متفاوت خود با دستی باز از آن منتفع گشته و خرسند گردد. پکیج هایی همچون بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای اداری، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای فاخر و…
تمامی پکیج های پیشنهادی در وبسایت جامع هفت گردون خیال ارائه و آماده بازدید، انتخاب و تهیه آن توسط متقاضیان محترم می باشد.

هدیه اقتصادی بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.