01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و اصفهان و شب یلدا

صنایع دستی ایران و اصفهان و شب یلدا

از آنجا که فرهنگ و سنن و آداب و رسوم ملی ایرانی در صنایع دستی زیبای ما متجلی می باشد، می‌ توانیم به وضوح بازتاب این سنن زیبا را در این حوزه پیگیر باشیم. شب یلدا یکی از درخشان ترین رسوم دیرپا و کهن فرهنگ ملی ماست که گرامیداشت آن با آداب و رسوم و تدارکات خاص خود همراه است.
پهن کردن سفره یلدا با ملزومات خاص خود، شب نشینی ویژه آن، شاهنامه خوانی و اهداء هدیه گوشه‌ هایی از این سنت زیبای ما در شب یلداست.
حوزه گسترده و متنوع محصولات صنایع دستی ایران در شاخه‌ هایی همچون میناکاری، خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، ترمه، قلمکار، مس و پرداز و… این امکان را برای ما فراهم آورده است که در گرامیداشت هر چه بهتر و اصیل‌ترین این شب از این امکان بالاترین و بهترین بهره را ببریم و خاطره ای ماندگار، شیرین و اصیل را برای خود و بستگان رقم بزنیم. با محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی ایران و اصفهان به استقبال این شب پر شکوه و پر رمز و راز برویم و نگاهبانی شایسته برای این میراث ملی و ارزشمند سنتی خود باشیم.
می‌توانیم از سفره های قلمکار زیبای اصفهان یا ترمه های نفیس و اصیل یزد در پهن کردن سفره یلدا بهره برده و همچنین با استفاده از ظروف زیبای انار خوری میناکاری اصفهان خاطره این شب را جاودان ساخته و با استفاده از شمعدان های نفیس خاتم روشنایی بخش این شب بوده و با تفأل به دیوان نفیس حافظ مزین به تذهیب و نگارگری ویژه، این رسم پرشکوه را پر رونق تر و جذاب تر سازیم و یا در صورت نیاز به اهداء هدیه و بردن سینی یلدا به خانه نوعروسان با بهترین هدایای ویژه در این عرصه از محصولات صنایع دستی ایران ارزش ها و سنن زیبا و اصیل خود را به شایسته ترین وجه ممکن نگاهبان باشیم.

محصولات صنایع دستی هفت گردون

هفت گردون خیال و هدایای شب یلدا

بازرگانی هفت گردون در مجموعه هدایای تدارک دیده خود در وبسایت جامع شرکت نگاهی ویژه نیز به این شب گران قدر داشته و پکیج های ویژه ای را متناسب با این شب تدارک دیده است و در معرض رؤیت و انتخاب شما متقاضیان گرامی قرار داده است.
هدایای ابداعی و انحصاری هفت گردون در قالب بسته‌های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… عرضه گردیده و در میان آن گزینه های بسیار جذاب، متنوع، به صرفه و اصیل برای این شب گرامی و سایر مناسبت های دیگر موجود می باشد.

ست لوکس هدیه تبلیغاتی و مدیریتی و تبلیغاتی و اداری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.