01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و اصفهان پیشنهادی برای عید نوروز

صنایع دستی ایران و اصفهان پیشنهادی برای عید نوروز

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در استقبال از عید نوروز، با گزینه ای اصیل به نام صنایع‌ دستی ایران و اصفهان به پیشواز نوروز و تهیه هدایای مورد نیازمان برویم، تا شروعی زیبا و به یاد ماندنی را برای سال جدید رقم بزنیم، چرا که عرصه صنایع‌ دستی ایران و اصفهان همانند عید نوروز، دارای اصالتی کهن، جذابیتی خاص و نیز حوزه ای متکثر و متنوع و قابل اطمینان برای تهیه هدایای ویژه نوروز است.
صنایع دستی ایران با شاخه های بسیار متفاوت، زیبا و جذاب خود حرف بسیار برای گفتن دارد. زیرمجموعه‌های صنایع دستی ایران همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه میناکاری روی طلا میناکاری روی نقره، میناکاری روی چوب و میناکاری روی برنز، نقره نما، نقره کوبی، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، حکاکی مس، حکاکی چوب، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی و مدرن دست ساز و… با عرضه طیف وسیعی از هدایای شکیل، فاخر و نفیس و همچنین خاص می‌تواند پاسخگوی شایسته نیازهای ما به هدایای ویژه عید نوروز باشد.
چه هدایای فردی، شخصی، دوستانه و خانوادگی و چه در سطح وسیع تر هدایای سازمانی، اداری و مدیریتی ویژه نهادها، سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی.
خوشبختانه امروزه شاهد هستیم که اقبال گسترده تری به این دست از محصولات ارزشمند ساخت داخل در سطح جامعه صورت می پذیرد و بسیاری از سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی هدایای مورد نیاز خود را برای عید نوروز و سایر مناسبت های گوناگون در طی سال از این عرصه انتخاب می نمایند که این امر علاوه بر حرمت گذاری به این میراث ارزشمند ملی، کمک شایانی است به رشد اشتغال، اشتغال زایی و شکوفایی صنایع داخلی و رسیدن به اقتصادی پایدار و صنایع شکوفا، چه این که هم اینک میلیونها نفر مستقیم و یا با واسطه در این عرصه مهم ملی مشغول به فعالیت بوده و جای آن دارد که صنایع دستی ایران جایگاه بهتری را نیز در عرصه اقتصادی و فرهنگی برای خود کسب نماید. چرا که با ورود جوانان خلاق، هنرمند و پرتلاش میهن به این عرصه شاهد تحول چشمگیری در این حوزه بوده و با محصولاتی روزآمد و مطابق با خواست و سلیقه نسل های نوین مواجه گردیده ایم که آن را به فال نیک گرفته و به آینده این هنر-صنعت بیش از پیش امیدوار می گردیم.

ست شیرنی خوری و گلدان و قندان بزرگ مس و پرداز

بازرگانی هفت گردون خیال و حضور در این عرصه

هفت گردون خیال با انتخابی هوشمندانه برای فعالیت خود در این عرصه، از بدو امر نگاهی به تحول و نوآوری در عین حفظ اصالت و اصول بنیادین ارزشمند این حوزه داشته است و در همین راستا با به‌ کارگیری عنصر خلاقیت و ابتکار در عرصه تولید و نیز عرضه این آثار، اقدام به طراحی و ساخت پکیج های متفاوت، جذاب، کاربردی و چند محصوله تحت عناوینی متفاوت و متناسب با نیازهای اقشار و آحاد گوناگون جامعه نموده است. پکیج‌های انحصاری هفت گردون خیال تحت عناوینی همچون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، محصولات آنتیک، هدیه لوکس، هدیه نفیس، هدیه جدید و… نموده است.
این هدایای ویژه و چند محصوله متشکل از محصولاتی از حوزه های مختلف صنایع دستی به ویژه هدایای خاتم کاری و میناکاری به انضمام محصولات مکمل دیگر می باشد که در بسته‌بندی‌ های شکیل، مستحکم و متفاوت ارائه گردیده اند.
به عنوان مثال در بسیاری از پکیج ها از محصولات زیبایی میناکاری که یکی از اصلی ترین و زیباترین شاخه های صنایع دستی ایران بوده و بر زیرساخت های متفاوتی ارائه میگردند، استفاده بهینه گردیده است.
بیشتر هدایای میناکاری پکیج‌ های هفت گردون از دو حوزه مهم میناکاری یعنی میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال بوده که زیبایی و جلوه خاصی به پکیج ها بخشیده است، چرا که میناکاری با دنیایی از نقش و طرح. رنگ دارای جذابیت فوق العاده بوده و چشمان ما را به مهمانی و ضیافت پر شکوه نقش و رنگ می‌برند.
نقوش اصیل و برگرفته از موتیف های اصیل ایرانی گل و مرغ، خطوط اسلیمی، ختایی، ابنیه، اساطیر و… با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال شما نیز مهمان ویژه این ضیافت زیبا و دوست داشتنی باشید.

گلدان و قندان حکاکی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.