06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و اصفهان چشم‌اندازی به فردایی بهتر

صنایع دستی ایران و اصفهان چشم‌اندازی به فردایی بهتر

فردای روشن تر و امیدوارانه تر در گرو برنامه ریزی و تلاش امروز ماست این امر در تمام عرصه‌های زیست فردی و اجتماعی ما صادق می باشد کمااینکه امروز ما آنچه را که دیروز و دیروزها کاشته ایم برداشت می کنیم. این نکته به ویژه در ارتباط با اقتصاد، تجارت و چرخه رشد و ترقی آن بیشتر نمایان و ملموس است. خصوصاً با توجه به تبعات ناخوشایند اپیدمی کرونا بر اقتصاد، صنعت و تجارت و نیز حواشی تحریم‌های نفتی و صنعتی دقت نظر، فرصت سازی، تدبر و برنامه ریزی امروزمان می تواند چشم انداز فردایمان را روشن تر و امیدوارانه تر نماید.

چرا صنایع دستی را پیشنهاد می کنیم

از آنجا که صنایع دستی ایران صنعتی کاملاً بومی و ملی می باشد، هم به لحاظ گستره جغرافیایی آن و هم به لحاظ زیر ساخت ها، مواد و مصالح به کار رفته، دانش و فن تولید آن می تواند در شرایط فعلی به مثابه سکوی پرتابی باشد برای برون رفت از این شرایط نامطلوب و نامتعادل.
صنایع دستی ایران و اصفهان دارای این پتانسیل و ظرفیت بوده که علاوه بر رشد و ترقی خود باعث ایجاد تحول و رشد در صنایع دیگر داخلی بگردد، چون تحول و پیشرفت در این حوزه می تواند حوزه های بسیاری را که وابسته به آن است را نیز متحول و پر رونق سازد، ایجاد اشتغال نماید، زمینه ساز بازگشت نسبی ثبات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گردد، ارزش آفرین، درآمد زا، ارز آور، قابل اتکاء و قابل پیش بینی می باشد.
تمام شاخه های متنوع صنایع دستی ایران از جمله خاتم کاری، فیروزه کوبی، میناکاری روی مس سفال شیشه طلا نقره و برنج، منبت، معرق، حکاکی مس، مس و پرداز، سفال، شیشه، سرامیک، صنعت اصیل فرش، گلیم و گبه دست بافت، حصیربافی، ترمه و قلمکار، قلمزنی و… به تمامی با اتکا به منابع متعدد داخلی، نیروی کار ماهر و فراوان و استادکاران مبرز و متبحر می‌توانند چشم انداز روشن تر، زیباتر و با ثباتی را در عرصه اقتصاد، تجارت و صنعت ترسیم نمایند، منوط به آنکه با نگاهی دگرگون بدان نگریسته شود، بسترسازی های لازم توسط نهادها و ارگان های مسئول در این زمینه صورت پذیرد، سرمایه گذاران محترم با تشویق و پشتیبانی های حقوقی و قانونی لازم به سمت ورود به این عرصه سوق داده شوند، بازاریابی و بازارسازی مناسب و اصولی صورت پذیرد، رسانه های اجتماعی و به ویژه صدا و سیما به دور از نگاهی منفعت طلبانه و کاسبکارانه با حضور در این عرصه و پشتیبانی گسترده رسانه ای، بهره گیری از نظریات و پیشنهادات پیشکسوتان، کارشناسان متخصص، متعهد و اساتید محترم این حوزه را در دستور کار خود قرار داده و همه دست در دست هم این مهم را به سامان برسانند.

گلدان قلمزنی روی مس

هفت گردون خیال و حضور در عرصه صنایع دستی ایران

شرکت هفت گردون خیال با این پیش زمینه وارد عرصه تولید و عرضه صنایع دستی ایران گشت که طرحی نو در افکند. چه در زمینه تولیدات اصیل، نفیس، متفاوت و چه در زمینه عرضه نوین و روزآمد و امروزی.
بر این مبنا با طراحی و تولید انواع جعبه های شکیل و مستحکم با زیرساخت های متفاوت و نیز ابداع و خلق پکیج هایی زیبا، جذاب، کاربردی و متنوع همچون بسته های اقتصادی، هدایای اداری، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، محصولات وی آی پی، هدیه جدید، هدیه فاخر، هدیه لوکس و… عرضه کننده پیشنهادات خاصی به متقاضیان محترم این دست آثار نفیس و ارزشمند گردیده و با ارائه تمامی پکیج های پیشنهادی خود در وبسایت جامع هفت گردون خیال چشم اندازی به آینده روشن تر و پر فروغ تر صنایع دستی ایران را ترسیم نموده است.

آجیل خوری مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.