06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی از صنایع دستی

هدیه سازمانی از صنایع دستی

آیا سازمان ها، نهادها و ادارات مختلف می توانند در مناسبت های ویژه خود از عرصه صنایع‌ دستی ایران هدیه سازمانی انتخاب و تهیه نمایند و اگر پاسخ آری است از کدام حوزه آن.
چرا که صنایع دستی ایران با صدها عنوان شاخه متفاوت و هزاران محصول درخشان، زیبا و کاربردی عرصه ای فراخ ایجاد نموده است که در آن هیچ سلیقه و علاقه ای بی پاسخ نمی‌ ماند.
صنایع دستی ایران برای آحاد جامعه، طبقات مختلف، سنین مختلف و انگیزه‌ های مختلف پیشنهادات ویژه‌ ای دارد.
شاخه های مشهور صنایع دستی ایران نظیر : خاتم کاری، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، الماس تراش، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… گسترده‌ ترین و همچنین اصیل‌ترین هدایای نفیس را عرضه نموده اند که می تواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد.
هر کدام از شاخه های فوق در حوزه هدیه سازمانی پیشنهاد خاص و ویژه ای را دارند به ویژه در شاخه‌ هایی همچون : خاتم کاری، منبت، معرق، تابلو فرش دست بافت، نقره، نقره نما و فیروزه کوبی ما شاهد هدایای فاخر و نفیسی می باشیم که می‌ تواند به عنوان هدیه سازمانی انتخابی شایسته باشد.
در حوزه خاتم کاری به ویژه شاهد عرضه محصولاتی هستیم که به تمامی دارای ویژگی‌ های یک هدیه سازمانی زیبا، مناسب و مطلوب هستند، نظیر انواع قاب تابلو های خاتم و یا ترکیبی از خاتم و میناکاری، خاتم و منبت، خاتم و معرق، خاتم و نگارگری.
این تابلوها در صورتی که مزین به لوح تقدیر و سپاس مناسبی با ذکر نام و سمت و حوزه کاری هدیه گیرنده باشد دارای تأثیر به مراتب فوق العاده تر و ماندگارتر خواهد بود، یا در حوزه فیروزه‌ کوبی ما شاهد ارائه محصولات بسیار نفیس و ارزشمند می باشیم که مزین به سنگ های اصیل فیروزه نیشابور و خراسان با شهرت جهانی هستند.
این محصولات بسیار چشم‌ نواز بوده و تأثیری شگرف در پیرامون خود می گذارند به عنوان نمونه گلدان های زیبایی فیروزه کوبی که با اشکال متفاوت و گوناگونی طراحی و تولید گردیده اند، خود به تنهایی بسیار ویژه و دوست داشتنی هستند و از اصالت و جذابیتی توأمان بهره می‌ برند.
همین گونه است حوزه محصولات درخشان، پر جلا و چشم‌ نواز نقره نما و نقره که شاهد هدایای ویژه در این عرصه می باشیم که برای انتخاب به عنوان هدیه سازمانی بسیار گزینه مناسبی می باشند.

ست گلدان فیروزه کوبی

هفت گردون خیال و هدیه سازمانی

بسیاری از شرکت ها و مؤسسات معتبر و بزرگ دولتی و خصوصی به پیشنهادات متفاوت و ویژه هفت گردون خیال و هدایای آن اعتماد نموده و طرف همکار گردیده و هدایای مورد نیازشان در مناسبت‌ های مختلف را از این مجموعه تهیه نمودند، که اسامی بخش‌ هایی از آن جهت اطلاع بازدید کنندگان در وبسایت جامع هفت گردون خیال درج گردیده است.
پکیج های انحصاری هفت گردون با ترکیبی از نفیس ترین محصولات صنایع دستی و محصولات مکمل به همراه بسته بندی های ویژه و شکیل گزینه مطلوبی است به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و…
با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال و گشت و گذار در گلستان رنگین هدایای نفیس و اصیل آن می‌توانید انتخابی مطمئن، ویژه، به صرفه و زیبا را تجربه نمایید.
هفت گردون خیال از ابتدا تا انتها همراه شما و مشاوری امین و پاسخگو برایتان است.

صنایع دستی اصفهان سمبل هنر ایران

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.