06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی بعد از مهار کرونا

صنایع دستی بعد از مهار کرونا

با شیوع ویروس کرونا و بدنبال عواقب ناخواسته آن منجمله رکود و یا توقف بسیاری از فعالبت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در حوزه صنایع دستی نیز طبیعتا شاهد نوعی رکود در تولید و عرضه آن می باشیم. شاید حوزه صنایع دستی به واسطه اینکه صنعتی صد در صد بومی و با اتکا به مواد و مصالح اولیه داخلی صنعتگران هنرمند بومی می باشد کمتر در معرض آثار تحریم ها قرار گرفته باشد. لیکن در رابطه با شیوع ویروس کرونا این امر مستثنی می باشد. اقدامات ایمن سازی و بهداشتی و مقابله با آن قطعا بر این حوزه نیز همانند سایر حوزه ها تاثیر خواهد گذارد.

چه باید کرد

یک نکته بسیار مهم در ارتباط با صنایع دستی ایران که قابل ذکر است این می باشد که هنرمندان هر اقلیم و منطقه با استفاده از مواد ، مصالح و ابزارآلات همان استان و شهر خود ( عموما ) اقدام به طراحی و تولید آثار و محصولات زیبای خود می نماید که این امر با توجه به عدم جابجایی استانی در شرایط فعلی نکته بسیار حائز اهمیت و مهمی می باشد. صنعتگران این حوزه هم اکنون که به نوعی در دوران قرنطینه نسبی خانگی به سر می برند می توانند از زمان و موقعیت پیش آمده در جهت طراحی و ابداع و ابتکار وخلق ایده های جدید درر حوزه آثار خود پرداخته و چه بسا می توانند با رعایت تمامی جوانب و شرایط پیش آمده اقدام به تولید آثار و محصولات نوین خود نموده و با استفاده از امکانات کسب و کار اینترنتی و مجموعه هایی که مجهز به این شیوه عرضه می باشند از جمله شرکت هفت گردون خیال اقدام به عرضه محصولات فوق نمایند.

شرکت هفت گردون خیال و راهکارهای ارائه شده

هفت گردون خیال از مدت ها پیش و با درک هوشمندانه ضرورت ارائه نوین آثار و محصولات زیبای صنایع دستی شامل محصولات میناکاری ، خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، نقره نما ، مس و پرداز ، قلمکار و ترمه ، قلمزنی ، سفال و سرامیک ، تابلو و … که ماحصل تلاش و همت استادکاران هنرمند این مجموعه بوده اقدام به راه اندازی سایت عرضه اینترنتی آثار فوق در بهترین و شکیل ترین بسته بندی های ابداعی خود نموده است که با استقبال بسیار دوست داران این آثار اعم از مجموعه و ارگان های بزرگ دولتی و خصوصی و نیز افراد حقیقی روبرو گردیده است. پکیج های متنوع بسته های اقتصادی ، هدایای سازمانی ، هدایای مدیران ، محصولات وی آی پی و بسیاری پکیج های پیشنهادی دیگر این شرکت گامی بزرگ و اساسی در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت بومی و ملی بوده است که امید می رود در سال جاری که سال جهش تولید نامگذاری شده است ، شاهد رشد و شکوایی هر چه بیشتر آن می باشیم.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.