01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > تخته نرد خاتم کاری

تخته نرد خاتم کاری

عرصه وسیع محصولات صنایع دستی ایران دست هنرمندان و صنعتگران زحمت‌کش و پرتلاش میهنمان را در نوآوری خلاقیت و ابتکار باز گذارده است. بر این اساس است که شاهد تنوع و تکثر بی‌نظیری در کلیه محصولات شاخه های مختلف صنایع دستی ایران از جمله فیروزه کوبی، خاتم‌کاری، میناکاری روی شیشه طلا نقره مس، قلمزنی، منبت، معرق، فرش گلیم گبه ترمه قلمکار، نقره نما و… می‌باشیم.
یکی از شاخص ها و اصلی‌ترین گرایشات گوناگون صنایع دستی ایران هنر خاتم کاری است که با جلوه و جلای بی نظیر و چشم نواز خود مهمان خانه و کاشانه و اداره و موزه هاست. هنر خاتم کاری با تمام ظرافت و جذابیت خود هر روز عرصه ای نو را تجربه می نماید و ما شاهد چشمه دیگر از جادوی این هنر رازآلود و رمز آمیز هستیم.
تخته نرد خاتم وسیله‌ای که هرچند در حوزه سرگرمی است، اما همانند شطرنج مستلزم دقت، تفکر و برنامه می باشد و می توان آن را در حوزه سرگرمی-ورزشی جای داد. اما نکته قابل تأمل در این بین ورود هنر خاتم کاری به این عرصه است. محصولات متنوع خاتم کاری شده اصیل ایرانی علاوه بر طیف ادوات، ظروف و لوازم روزمره زندگی از قبیل انواع شیرینی خوری، شکلات خوری، آجیل خور، سنگاب، سرویس چایخوری، شربت خوری، میوه خوری، رحل قرآن کریم، انواع جعبه های جواهر، زعفران، انواع قاب تابلو های ترکیبی خاتم و مینا، خاتم و نگارگری در حوزه‌های متنوع دیگری نظیر تجهیزات و لوازم و ست های مدیریتی شامل قلمدان، جاقلمی، جا کارت ویزیت و تقویم، ساعت رومیزی و خودکار و خودنویس خاتم و… و اینک حوزه ادوات سرگرمی ورزشی نظیر شطرنج و تخته نرد.
تخته نردهای خاتم دارای زیبایی و جلوه خاصی بوده و در انواع اصیل و فاخر آن ترکیبی از خاتم و منبت و معرق در طرح های بسیار زیبا و بدیع روانه بازار می گردد و بازی با آن علاوه بر ایجاد خلاقیت و تفکر حس زیبایی پسند آدمی را نیز اقناع می نماید.

شرکت هفت گردون خیال خاتم و دنیای زیباتر

شرکت هفت گردون دنیا را زیباتر می خواهد، زندگی را زیباتر و دلخواه تر می خواهد و بر همین اساس است که وارد عرصه صنایع دستی ایران گردیده است. عرصه‌ای که در آن زیبایی و هنر و تعالی حرف اول را می‌زند. محصولات صنایع دستی هفت گردون آمیزه‌ای است از رنگ و طرح و نقش و خلاقیت. مجموعه خاتم های زیبای هفت گردون که همگی به زیور طبع هنرمندان و اساتید این هنر-صنعت آراسته گردیده است شما را با دنیایی از ظرافت، اصالت و جذابیت مواجه می‌سازد و به تحسین وا می دارد. محصولات خاتم هفت گردون در کنار سایر آثار صنایع دستی و محصولات مکمل گوناگون در پکیج های متفاوت و جذاب و انحصاری تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای سازمانی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص و ویژه جهت رفع نیاز دوستداران و متقاضیان محترم هدایا عرضه گردیده است که با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون میتوان‌ خریدی امن، آسان و ایده‌آل را تجربه نمود.

ست جاقلمی خاتم کاری به همراه پاوربانک

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.