05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جعبه سکه خاتم کاری

جعبه سکه خاتم کاری

هنر خاتم هنری است فی النفسه فاخر و اصیل. در گذشته های نسبتاً دور هنری بود ویژه طبقه اشراف و دربار به علت ممارست، تلاش فراوان و زمان‌بر بودن، دقت و حوصله و سلیقه زیاد در ساخت یک قطعه خاتم طبعاً بهای تمام شده آن به نسبت سایر محصولات و تولیدات صنایع دستی بیشتر بوده و این امر دسترسی سایر طبقات را به این آثار ارزشمند محدودتر می نموده است. لیکن دربار سلاطین صفوی و قاجاری جلوه گاه تمام و کمالی از آثار ارزشمند خاتم بوده است که بعضی از یادگارهای آن دوران هم اکنون زینت‌بخش موزه های معتبر و مهم دنیاست، اما به مرور و رفته رفته خاتم نیز به بخش عظیمی از از خانه‌های مردم راه یافت، چه این که اصولاً صنایع دستی هنری است از دل مردم و برای مردم و طبعاً نمی‌تواند در چارچوب علائم و نیازهای طبقه ای خاص محدود و محصور بماند. با اقبال عمومی به محصولات خاتم کاری هم رفته رفته شاهد گسترش دایره تنوع و تکثر این محصولات می باشیم تا به امروز که این محصولات زیبا طیف وسیعی از ادوات، لوازم و وسایل گوناگونی را شامل می شود، از ست های نفیس مدیریتی گرفته تا محصولات ویژه پذیرایی همانند شکلات خوری، آجیل خوری، گلدان، کاسه و بشقاب، انواع آجیل خوری های قلمزنی شده و خاتم، انواع تابلوهای زیبا و نفیس ترکیبی خاتم و مینا، خاتم و نگارگری، خاتم و حکاکی مس.
یکی از محصولات پر کاربرد و زیبای خاتم‌کاری جعبه سکه خاتم است که ویژه هدیه سکه و به جهت زیباتر شدن و جذاب تر شدن هدیه تولید و طراحی گردیده است. جعبه سکه ها در طرح های مختلف و همگی زیبا، چهارگوش (مربع یا مستطیل)، دایره، چند ضلعی همراه با درب نگارگری شده (دارای نقاشی مینیاتور)، که هر کدام دارای زیبایی و جذابیت خاص خود می باشد جعبه سکه‌ ای خاتم با بهایی مناسب و قابل تهیه برای عموم طبقات بوده و مورد مصرف اقشار بسیاری از جامعه در مراسم و مناسبت های ویژه مانند عقد و ازدواج و سالگرد ازدواج می باشد.

شرکت هفت گردون خیال و هدایای خاتم

شرکت هفت گردون خیال در مجموعه محصولات خود طیف وسیعی از محصولات خاتم را تولید و فراهم آورده است. هدایای خاتم کاری شرکت هفت گردون حاصل دست هنرمندانه اساتید برجسته خاتم بوده که در نگاه نخست می‌توان به اصالت، ظرافت و زیبایی آن پی برد. هفت گردون در پکیج های ابداعی ویژه خود با بهره‌مندی از محصولات خاتم در کنار سایر محصولات دیگر شاخه‌ های صنایع دستی نظیر فیروزه کوبی، مس و پرداز، میناکاری روی مس طلا شیشه و نقره، قلمکار و ترمه، قلمزنی، حکاکی مس، شیشه، سفال و سرامیک و نقره نما هدایای بی نظیری را تحت عناوین محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی و سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات خاص، هدایای ویژه خدمت دوستداران، علاقمندان و متقاضیان محترم تقدیم و عرضه نموده است با مراجعه به وبسایت جامع شرکت هفت گردون خیال می توانید خریدی امن و آسان را تجربه نمایی

جعبه سکه ای خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.