30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی مدیریتی

صنایع دستی مدیریتی

آیا محصولات صنایع دستی ایران و اصفهان گزینه مناسبی برای انتخاب به عنوان هدیه مدیریتی است. پاسخ این سوال با قطعیت آری است و پاسخ آن و چرایی آن در دل صنایع دستی ایران نهفته است.
چرا که صنایع دستی به عنوان میراثی ماندگار و ارزشمند دارای اصالتی خاص بوده و بیانگر فرهنگ، تمدن، سنن و ارزش‌ های ملی و باستانی تمدن ایرانی است.
صنایع دستی ایران دارای گستردگی و تنوع فوق العاده در زمینه زیرساخت، نقش، رنگ و طرح می باشد. بعضی از شاخه‌ های مهم صنایع‌ دستی علاوه بر محبوبیت داخلی توانسته است نگاه جامعه جهانی را به خود معطوف داشته و گزینه اول بسیاری از گردشگران ورودی به میهن عزیزمان در انتخاب سوغات سفر است که می‌توان از خاتم کاری و میناکاری نام برد.
حوزه محصولات خاتم کاری بسیار گسترده است. تنوع بی‌ نظیر محصولات اصیل و فاخر خاتم کاری به ویژه خاتم شیراز به عنوان زادگاه هنر خاتم در ایران دست متقاضیان محترم را در انتخاب هدیه مدیریتی شایسته باز گذارده است. چه این که اصالت و زیبایی و ذات این هنر، آن را در مرتبه ای بالا و شأن شایسته قرار داده است و می‌ تواند تمامی شرایط لازم برای یک انتخاب برتر در هدیه مدیریتی را در بر داشته باشد، به ویژه ست های مدیریتی خاتم که متشکل از چندین قلم از محصولات اداری مدیریتی شامل : قلمدان، خودکار یا خودنویس خاتم، جای سررسید و تقویم، جاکارت، جعبه لوازم التحریر، جعبه دستمال کاغذی و… است.
همچنین است لوح تقدیر خاتم که متشکل از قاب خاتم نفیس در ابعاد متفاوت مورد نیاز می باشد به همراه پلاکی در وسط که روی آن تقدیرنامه یا متن مورد نظر در رابطه با مدیریت به همراه لوگو یا آرم دلخواه سفارشی لیزر می شود که هدیه ای بسیار شکیل و برازنده برای انتخاب هدیه مدیریتی می باشد.
سایر حوزه های مهم صنایع دستی ایران همچون : میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، منبت، معرق، قلم‌ زنی و حکاکی مس نیز هر کدام به فراخور حال خود دارای هدایایی ارزشمند مطابق با شرایط هدیه مدیریت بوده و انتخاب آن می‌تواند تأثیری ویژه در ذهن مخاطبین از شما بر جای بگذارد.

ست هدیه شکلات خوری فیروزه کوبی

هدایای مدیریتی هفت گردون خیال

هفت گردون خیال با ارائه مجموعه ای از جذاب ترین هدایای نفیس صنایع دستی در شاخه‌های مختلف برای نیازهای گوناگون اقشار متفاوت جامعه از جمله مدیران و رؤسای محترم سازمان ها و دوایر دولتی و خصوصی در این راستا گام‌ های بزرگ، مستحکم و متفاوت برداشته است.
هفت گردون خیال با ارائه پکیج هایی خلاقانه، انحصاری و جذاب در قالب : بسته‌های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات آنتیک، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… یاریگر سازمان ها، مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی در تهیه هدایای مورد نیازشان در حوزه صنایع‌ دستی فاخر و اصیل بوده و توانسته است مورد وثوق و اعتماد بسیاری از سازمان‌ ها و نهادهای مهم خصوصی و دولتی در این زمینه باشد. وبسایت جامع هفت گردون خیال ارائه گر پکیج های فوق و همچنین اسامی نهادهای طرف همکار با این مجموعه بوده که با ورود و مشاهده پیشنهاد های ارائه شده توسط هفت گردون می توانید انتخابی مطمئن، هوشمندانه، به صرفه و جذاب را تجربه نمایید.

ست هدیه گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.