01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > آویز میناکاری روی سفال

آویز میناکاری روی سفال

جلوه های گوناگون و متنوع صنایع دستی ایران دریچه ای را در برابر دیدگان ما گشوده است که می‌توان ساعتها و روزها از آن دریچه به افق های زیبا و جذاب و رنگین نگریست و سیراب شد. صنایع دستی میناکاری نه تنها دریچه که دروازه ای را در برابر ما گشوده است که با عبور از آن وارد دنیایی رنگین، بی نظیر، متنوع و جذاب می‌شویم و می‌توانیم ساعات متمادی در زیبایی های آن دنیای خیال انگیز سیر نماییم. مینا کاری هنری است که در آن تنوع فوق‌العاده‌ای را شاهد هستیم. انواع میناکاری به لحاظ اجرای کار و همچنین انواع زیرساخت‌ها و محصولات میناکاری را می‌توان برشمرد که خود هر کدام دنیایی از رنگ و جذابیت و خلاقیت و ابتکار است. محصولات میناکاری روی مس، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا و نقره و فلزات گرانبها.
ذهن خلاق هنرمند میناکار هر روز به کشفی نو و پدیده‌ای دیگر مبادرت می ورزد.
در اینجا سخن از میناکاری روی سفال است و انواع آویزهای میناکاری سقفی و دیوارکوب. این آویزهای زیبا در وهله اول جنبه دکوراتیو و تزئینی دارد لیکن ما شاهد آویز سفالی مینا و یا شمعدان های آویز سفالی مینا هستیم که صرفاً جنبه دکوراتیو نداشته و روشنی‌بخش منازل و اماکن می باشند. این آویزها به وسیله کنف، زنجیر و… از سقف آویزان می‌شوند و یا به وسیله یک پایه و زنجیر به عنوان دیوارکوب جلوه نمایی می‌کند.
محصولات صنایع دستی ایران نه تنها زینت‌بخش و جاذب نظر بلکه عموماً دارای کاربرد روزانه در زندگی می باشند و این دو منظوره بودن آن از مزایا و محاسن صنایع دستی ایران است.

شرکت هفت گردون خیال و دنیای میناکاری

شرکت هفت گردون خیال مجموعه بی نظیری از هدایای میناکاری را در مجموعه پکیج های انحصاری خود بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات وی آِی پی، هدایای سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص و ویژه به همراه سایر محصولات ممتاز صنایع دستی همچون محصولات خاتم‌کاری، فیروزه کوبی، نقره نما، قلم زنی، مس و پرداز، ترمه، قلمکار و… عرضه نموده است و بر خود می بالد که توانسته است با طراحی و ساخت جعبه های نوین، مستحکم و وزین عرضه محصولات و پکیج های انحصاری خود را به شکلی متفاوت امن و جذاب عرضه نماید.
با مراجعه به وبسایت جامع شرکت هفت گردون خیال شما نیز می‌توانید این تجربه شیرین را در کارنامه خود داشته باشیم.

گلدان میناکاری شکیل
گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.