05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > سرویس چای خوری میناکاری

سرویس چای خوری میناکاری

وقتی لوازم و ادوات روزانه و کاربردی منزل و محل کار آمیخته به ذوق هنری و زیبایی شود، کار روزانه نه تنها جذاب بلکه لذت بخش و دلنشین نیز می شود. محصولات صنایع دستی ایران علاوه بر جنبه زیبایی و دکوراتیو خود عموماً دارای وجه کاربردی در منزل و در محل کار می باشد و این امر خود یکی از امتیازات آن به شمار می رود که محصولی چند بعدی است. در این مبحث سخن پیرامون میناکاری و محصولات کاربردی آن مشخصاً سرویس چای خوری خواهد رفت بیشتر ظروف کاربردی میناکاری مناسب برای مهمانی ها و پذیرایی های عصرانه طراحی و ساخته شده اند البته این بدان معنا نیست که الزاماً در آن مقطع زمانی قابل استفاده است، بلکه این مهم است که برای دورهمی های عصرانه بسیار کارگشا و زیباست که شامل شیرینی خوری، آجیل خوری، گز خوری، شکلات خوری، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری و… می باشد. البته زیباترین استفاده از بعضی از ظروف مینا در ایام عید می باشد که مناسب برای آجیل و گز طراحی و ساخته شده‌اند و جلوه و جلای زیبا و اصیلی را به میز پذیرایی منزل و محل کار می دهند. البته از بعضی از شاخه های دیگر صنایع دستی ایران نیز چنین استفاده‌هایی صورت می پذیرد که در جای خود آن نیز زیبا و اصیل است همانند خاتم کاری که در خاتم کاری نیز شاهد کاربرد های گوناگون می باشیم.
سرویس چای خوری میناکاری متشکل از یک عدد سینی زیبا با حاشیه میناکاری شده و نفیس و شش عدد انگاره میناکاری که بسیار استادانه و زیبا طراحی و اجرا شده است و یک عدد قندان میناکاری که مجموعاً سرویس چای خوری را تشکیل می‌دهند. البته بعد از آن به این سرویس زیبا پولکی خوری را نیز اضافه می نمایند.
شرکت هفت گردون خیال با طراحی و ساخت جعبه ها و بسته بندی های بسیار زیبا و مستحکم در انواع سایزها و زیرساخت‌ها اقدام به ارائه پکیج ها و بسته های متنوعی چون بسته اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی،محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای مناسبتی،هدیه خاص و ویژه نموده است. در این پکیج های بی نظیر به کرات و وفور از محصولات آرامش بخش و اصیل هدایای میناکاری به همراه محصولات مکمل دیگر نظیر محصولات چرم، الکترونیکی، دیوان اشعار، کتب ادعیه و قرآن مجید و… استفاده می شود و کالاها در ترکیب بندی ها و چیدمان های متفاوت و بی نظیر جلوه ای دوچندان یافته و یقینا‌‌‌ََ چشم هر بیننده ای را خیره می نماید.

ست آجیل خوری میناکاری و دیوان حافظ

هفت گردون و هدایای میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال خرسند است که با ارائه نفیس‌ ترین هدایای میناکاری که ماحصل تلاش بی‌ وقفه، ذوق و تخصص سرشار استادکاران میناکار طرف همکار خود می‌باشد، در شکل نوین ادای دینی به این میراث ارزشمند ملی و میهنی نموده است. هدایای صنایع دستی هفت گردون خیال در قالب پکیج هایی خاص، منحصر به فرد، متفاوت، کاربردی و به صرفه تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… ارائه گردیده اند، که همگی جهت مشاهده و تهیه شما متقاضیان گرامی در وبسایت جامع هفت گردون خیال قرار گرفته اند.
تجربه شیرین خرید از وبسایت هفت گردون یادگاری ماندگار و زیبا در اذهان شما خریداران گرامی و محترم برجای خواهد گذاشت.

ست ساعت خاتم میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.