31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > میناکاری و روز جهانی صنایع دستی

میناکاری و روز جهانی صنایع دستی

آسمان نیلگون و درخشان در سراسر این دنیای پهناور حامل پیام روشنایی و نور، لطافت و پاکی است. چه بسیار شعرا و ادیبان، نقاشان، موسیقی دانان و آهنگ سازانی که محصول و کالای خود را با الهام از این پهنه زیبا وام گرفته اند.
در هنرهای ایرانی و بومی ما شاید بدون اغراق بتوان عنوان نمود که هنر صنعت میناکاری بیشترین تأثیر پذیری را از آسمان آبی و زیبایی های آن برده است. میناکاری باسابقه‌ترین و دیرینه ترین هنرهای موجود در حال حاضر است که شاید بتوان قدمتی چندین هزار ساله را برای آن عنوان نمود. لیکن این سابقه و پیشینه پر افتخار و درخشان تاکنون نتوانسته است جایگاهی واقعی در سطح جهانی برای خود به ارمغان آورد. علی‌رغم اینکه در داخل از شاخه های پر طرفدار و پر علاقه‌مند آثار و محصولات صنایع دستی ایران است.
چه بهتر که در این روز ( روزجهانی صنایع دستی ۱۰ ژوئن ، ۲۰ خرداد) مسئولان محترم ذیربط و همچنین فعالین و تلاشگران این عرصه تمهیداتی ویژه تدارک ببینند که همانند فرش و خاتم شأنی همچون شأن آنان یافته و در صحنه های جهانی خوش بدرخشد. خوشبختانه شاخه میناکاری در صنایع دستی ایران دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در جهت ابتکار و نوآوری است و چه بهتر که هنرمندان و میناکاران عزیز و محترم ایرانی با درک نیازها، سلایق و علایق کشورهای مختلف با استفاده از فرصت طلایی پیش آمده (روز جهانی صنایع دستی) حضور خود را در عرصه بین‌المللی پر رنگ‌تر نموده و سفیران شایسته فرهنگی برای میهن خود بوده و همچنین با حضور در نمایشگاه های بین المللی ویژه این روز نگاه ها را به سوی خود جلب نموده و موقعیت و جایگاه محصولات صنایع دستی ایران را مستحکم نمایند. حوزه محصولات میناکاری روی مس طلا نقره و شیشه بهترین گزینه برای تولیدکنندگان و هنرمندان صنعتگر است، تا با ورود به آن عرصه ضمن کمک به رشد و اعتلای این هنر-صنعت ملی شاهد رشد و رونق این شاخه مهم صنایع دستی ایران باشیم. محصولات‌نفیس و اصیل میناکاری ایرانی همتای دیگر رفیق خود خاتم‌کاری دو بال شناخته شده همای صنایع دستی ایرانی اند که با آن میتوان اوج گرفت و سر بر آسمان سایید.

شرکت هفت گردون خیال و مینای اصیل ایرانی

هفت گردون خیال با نگاهی ویژه به هدایای میناکاری به استقبال هرگونه نوآوری و خلاقیتی که ضمن پایبندی به اصول اساسی و اصالت محصول حرفی نو برای گفتن داشته و بتواند پاسخگوی سلایق نسل جدید باشد، می رود. کمااینکه هفت گردون خود نیز با طرحی نو در عرضه خود از پیشگامان ابتکار و خلاقیت گشته و توانسته است سامانی متفاوت و جذاب را در این حوزه تجربه نماید. خلاقیتی که خوشبختانه با بازخورد مثبت و مقبولیتی عام در بین دوست داران و متقاضیان محترم این محصولات روبرو گشت.
پکیج های انحصاری هفت گردون خیال در بسته بندی های مستحکم و شکیل و زیبا تحت عناوین بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص و ویژه و فاخر ادای دینی است به این حوزه مهم فرهنگی و اقتصادی که با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید ضمن مشاهده تمامی محصولات از جمله پکیج های انحصاری نام برده شده اقدام به تهیه و دریافت آن نمایید.

ست گلدان میناکاری زیبا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.