01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > قرنطینه خانگی ، خرید اینترنتی هدایای نوروزی

قرنطینه خانگی ، خرید اینترنتی هدایای نوروزی

با گسترش و شیوع ویروس کرونا و به منظور مقابله با اپیدمی فوق تدابیر گوناگونی اتخاذ شده است که به مرحله اجرا در آمده است. از جمله این اقدامات حضور کمتر افراد در جامعه و مراوادات مستقیم تجاری و اداری می باشد. قرنظینه خانگی ایجاب می نماید که افراد به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس در خانه بمانند و ترجیحا تهیه اقلام مورد نیاز خود را به شیوه های نوین از جمله خرید اینترنتی انجام دهند.

هدایای نوروزی و صنایع دستی

هر چند که گسترش این ویروس در تقارن با ایام خجسته عید نوروز قرار گرفته است ، لیکن می توان با مراجعه به سایت های عرضه هدایای نوروزی به ویژه صنایع دستی که از بهترین گزینه ها برای هدایای نوروزی است ، نیاز خود را از کانالهای امن و سلامت تهیه و ارسال کرد به ویژه برای ادرات و سازمان های دولتی و خصوصی که همه ساله به منظور قدردانی از شرکت ها و افراد طرف قرارداد  خود هدایایی گوناگون در قالب هدایای نوروزی ارسال می نمایند ، این امر بسیار کارگشا و در شرایط فعلی مهیا خواهد بود. صنایع دستی ایران با گستره ای بزرگ به لحاظ کمی و کیفی از دیرباز از انتخاب های اول افراد و نهادها و ارگان ها جهت هدیه نوروزی بوده است. محصولاتی نفیس ، زیبا و اصیل مانند خاتم کاری ، میناکاری ، فیروزه کوبی  ، مس و پرداز ، نقره نما ، ترمه و قلمکار ، سرامیک و سفال و … محصولاتی که هم زیبا و جذاب هستند و هم کاربردی. محصولات صنایع دستی ایران توأمان دارای این دو ویژگی بوده و بسیار دوست داشتنی و بی نظیر هستند.

شرکت هفت گردون خیال و خرید اینترنتی هدایای نوروزی

سایت جامع شرکت هفت گردون خیال با ارائه کلکسیون بی نظیری از نفیس ترین و زیباترین محصولات صنایع دستی ایران به ویژه زیر مجموعه های خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، میناکاری و مس و پرداز این امکان را به متقاضیان محترم ارائه نموده است که با مشاهده پیشنهادات ویژه هفت گردون تحت عناوین بسته های اقتصادی ، هدایای مدیریتی ، محصولات وی آی پی ، هدایای سازمانی و … دستی باز در انتخاب ، خرید و دریافت هدایای متنوع و مورد نیاز خود داشته باشند. همچنین شرکت این امکان را فراهم نموده است که بنا بر نیاز و خواست و سلیقه خریداران محترم پکیج ها چیدمان و آماده گردد. بسته های نفیس پیشنهادی شامل جعبه های مستحکم ، لوکس و زیبا بوده که در آن محصولات متنوع صنایع دستی در کنار محصولات مکمل نظیر محصولات چرمی ، الکتونیکی ، سررسید و … قرار گرفته و هدایایی ارزنده و به یاد ماندنی را رقم زده است.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.