01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > لوکس ترین هدیه سازمانی

لوکس ترین هدیه سازمانی

سؤالی که در اذهان مطرح است، این که آیا هدیه سازمانی باید لوکس باشد؟ خاص باشد؟ یا دارای چه مشخصه هایی باشد که به عنوان یک هدیه سازمانی اهداف اولیه اهداکنندگان آن را برآورده سازد؟
قطع به یقین هدیه سازمانی با هدایای دوستانه، شخصی و خانوادگی متفاوت است، چون هدیه سازمانی از طرف یک مجموعه، سازمان و یا نهاد به شخص یا اشخاص اهدا می‌ شود.
هدیه سازمانی با اهداف خاص و عملکرد خاص اهدا می شود.
طبعاً این عملکرد و اهداف با منظورهای شخصی و دوستانه متفاوت است، ویژگی‌ های آن متفاوت است و هدف و نیت آن هم طبعاً متفاوت می باشد.
هدیه سازمانی بنا بر اهداف و دلایل کاملاً متفاوتی تهیه و اهدا می‌ گردد، بنابراین برای انتخاب آن، راهکارها و ویژگی‌ های خاصی را باید مدنظر قرار داد.
اصولاً انگیزه های هدیه سازمانی چیست؟ هدیه سازمانی هدیه ای است که از طرف یک نهاد یا سازمان به شخص یا اشخاصی بسته به نوع انگیزه اهدا می‌شود، این انگیزه می‌ تواند تقدیر و تشکر از مدیریت موفق یک مجموعه یا پرسنل پرتلاش و باانگیزه آن مجموعه باشد، یا در مراسم تودیع و معارفه مدیریت مجموعه اهدا گردد، یا در جشن بازنشستگی تعدادی از پرسنل آن سازمان تقدیم گردد. همچنین است یادبود سالگرد تأسیس و آغاز فعالیت یک سازمان و نهاد به بنیان گذاران و مؤسسان آن سازمان یا آغاز همکاری مشترک با نهاد و سازمانی دیگر.
در تمامی موارد ذکر شده ما شاهد نوعی رسمیت و وجه سازمانی هستیم، بنابراین برای نیل به بهترین و بالاترین درصد تحقق اهداف اولیه از اهدای هدیه باید به عنوان هدیه سازمانی هدیه ای را انتخاب نمود که دارای اصالت، وزن، هویت، پیشینه و شناسنامه باشد، از حوزه ای انتخاب گردد که آن حوزه بتواند تأمین کننده این نظرات باشد و چه حوزه ای شایسته‌ تر از عرصه صنایع‌ دستی ایران، حوزه‌ ای که در وهله اول دارای اصالت، هویت، مستقل، متعالی، پیشینه، شناسنامه، ملی، زیبا، جذاب و البته عموماً کاربردی و بسیاری ویژگی های مثبت دیگر از جمله تنوع و تکثر محصولات و هدایا به سبب تنوع فوق‌ العاده سرشاخه ها و زیر مجموعه ها می باشد.
شاخه هایی همچون : خاتم‌ کاری، مس و پرداز، مس و نقاشی، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و صدها عنوان رسمی و ثبت ملی شده دیگر.

ست قندان خاتم کاری

هفت گردون خیال و هدیه سازمانی لوکس

بازرگانی هفت گردون خیال با تعهد به پاسداری از این میراث ارزشمند ملی، قدم به عرصه تولید و عرضه بهینه و متفاوت صنایع دستی گذاشت و در این راه توانست گام‌ هایی بلند را در جهت تحقق اهداف و نیات بزرگ خود بردارد، از جمله با طراحی و ساخت پکیج هایی انحصاری، ویژه و متفاوت از نفیس ترین محصولات و دستاوردهای خود و همچنین عرضه آن در بسته بندی ها و جعبه های شکیل و مستحکم راه را برای متقاضیان محترم و عزیز در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… هموار نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه طیف گسترده‌ ای از پکیج های انحصاری خود، یاریگر متقاضیان محترم به ویژه سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی در تهیه هدیه سازمانی مورد نیاز خود می باشد.

ست گلدان فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.