05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > گلدان خاتم کاری

گلدان خاتم کاری

محصولات نفیس و اصیل خاتم کاری دارای تنوع گسترده‌ای بوده و در بسیاری از موارد روزانه دارای کاربرد می باشد، به گونه‌ای که هم در ادارات و دفاتر مدیران و مسئولین ارشد دوایر دولتی و خصوصی دارای کاربرد است و هم در منازل و اماکن خصوصی. از جمله یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین محصولات خاتم کاری می توان از انواع گلدان های خاتم در سایز ها و طرح های مختلف نام برد. پر مصرف ترین گلدان خاتم گلدان ۱۶ سانتی خاتم کاری می باشد که از انتخاب‌های اول و محبوب دوستداران و خریداران محصولات خاتم است. محصولات خاتم کاری به صورت مجزا یا در کنار محصولات دیگر نظیر میناکاری ترکیب زیبا و فوق العاده ای را به وجود می آورند که از آن می توان در پکیج های گوناگون بهره برد، کاری که شرکت هفت گردون خیال آن را به انجام رسانیده است و با طراحی و عرضه بسته های اقتصادی و محصولات وی آی پی با استفاده از محصولات میناکاری و خاتم کاری به صورت جداگانه و ترکیبی پیشنهادات جذابی را برای متقاضیان محترم تدارک دیده است. گلدان های خاتم کاری در سایز های گوناگون از جمله گلدان ۱۶ سانت، ۲۰ سانت، ۲۵ سانت، ۳۰ سانت و ۳۵ سانت و البته سایزهای بزرگتر که به واسطه استفاده خاص آن عموماً بر اساس سفارش متقاضیان محترم تولید و عرضه می گردد.
علاوه بر تفاوت سایز شاهد تفاوت در طراحی و ساخت گلدان های خاتم کاری نیز می باشیم مثلاً گلدان شلغمی، گلدان معمولی و… که شاهد تفاوت در طراحی بدنه گلدان هستیم. ضمن این که بسته به اینکه محصول اثر دست استاد کار باشد یا هنر آموزان شاهد تفاوت در اصالت و ظرافت خاتم های عرضه شده می باشیم.

ست گلدان خاتم کاری شکیل

خاتم و هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال خرسند است که با ارائه نفیس‌ ترین هدایای خاتم کاری که ماحصل تلاش بی‌ وقفه، ذوق و تخصص سرشار استادکاران خاتم کار طرف همکار خود می‌باشد، در شکل نوین ادای دینی به این میراث ارزشمند ملی و میهنی نموده است. هدایای خاتم کاری و صنایع دستی هفت گردون خیال در قالب پکیج هایی خاص، منحصر به فرد، متفاوت، کاربردی و به صرفه تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… ارائه گردیده اند، که همگی جهت مشاهده و تهیه شما متقاضیان گرامی در وبسایت جامع هفت گردون خیال قرار گرفته اند.
تجربه شیرین خرید از وبسایت هفت گردون یادگاری ماندگار و زیبا در اذهان شما خریداران گرامی و محترم برجای خواهد گذاشت.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.