06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > مراسم اعطای گواهینامه های ثبت نشانه جغرافیایی برگزار شد

مراسم اعطای گواهینامه های ثبت نشانه جغرافیایی برگزار شد

هرچند که گزینه های فراوانی در برابر ما برای خرید هدیه برای خانم ها وجود دارد اما باید به نکته ای مهم توجه کافی داشت.
بانوان گرامی، ریز بین و نکته سنج بوده و در تهیه هر کالا و محصولی دقت نظر و وسواس فوق العاده ای به خرج می‌دهند و سخت انتخاب می نمایند، لیکن در پایان عموماً بهترین‌ ها را به لحاظ کیفیت، زیبایی، تنوع و قیمت انتخاب و تهیه می نمایند.
بر این اساس هنگام تهیه هدیه خاص برای خانم ها اعم از شخصی، خانوادگی، دوستانی، سازمانی و یا اداری باید به چند نکته که در حکم راهنمایی کلی برای هر انتخابی است، دقت نظر معطوف داشت.
۱) هدیه باید دارای جذابیت و مطلوبیت بصری به لحاظ زیبایی باشد، چه این که خانم‌ ها به زیبایی و جلوه یک محصول یا کالا اهمیت فوق‌ العاده ای قائل باشند.
۲) هدیه باید دارای اصالت و هویت باشد. هر هدیه ویژگی خاص بودن ندارد، یک هدیه خاص دارای اصالت و هویت و شناسنامه است.
۳) هدیه خاص باید دارای کیفیت قابل قبول و استاندارد در ساخت و همچنین در مواد و مصالح به کار رفته باشد.
۴) هدیه خاص توأمان علاوه بر وجه زیبایی دارای ویژگی های کاربردی نیز می باشد. هرچند این امکان نیز وجود دارد که هدیه خاص صرفاً محصول زینتی و دکوراتیو باشد که آن نیز دارای ویژگی‌ های نامبرده باید باشد.
۵) هدیه خاص دارای بار فرهنگی و پشتوانه‌ ای ملی و ارزش مدارانه می باشد.
با عنایت به عوامل ذکر شده برای انتخاب بهترین هدیه خاص برای خانم ها نشانی بهتر، پربار تر و کاراتر از هدیه زیبا، خاص و نفیس صنایع دستی ایران نمی‌توان سراغ یافت. محصولاتی زیبا، نفیس، با اصالت و دارای هویت و پشتوانه غنی فرهنگی، ارزشی، زیبا و کاربردی.
تمامی حوزه‌ها و سرفصل های متنوع صنایع دستی ایران نظیر خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلم کار، قلمزنی، حکاکی مس، سفال، سرامیک، شیشه، سوزن دوزی، زیورآلات سنتی میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره و… دارای گزینه های متنوعی به عنوان هدیه خاص برای خانم های سخت پسند و خوش سلیقه می باشند.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

هفت گردون خیال و هدیه خاص

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تدارک ویژه برای مناسبت‌ های مختلف اشخاص و طبقات مختلف اجتماعی جامعه در حوزه هدایای خاص صنایع دستی نفیس و زیبا تلاش گسترده و سازماندهی شده ای را در پیش گرفته است و بر این مبنا موفق به ارائه هدایای ویژه ای در قالب پکیج های متنوع و جذابی تحت عناوین : هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه لوکس و هدیه ویژه گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال منظری است رو به گلستان زیبا و رنگین از گلچین هدایای نفیس صنایع دستی.

ست گلدان و شیرینی خوری قلمزنی و نگارگری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.