30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

میناکاری اصفهان

اصفهان را نصف جهان نامیده اند، نصف جهانی که می‌توان مدعی بود تمام هنر جهان را در این نیمه می‌توان جستجو کرد و یافت. هنر معماری با شاهکارهایی به یاد ماندنی و اشتهاری جهانی از میدان نقش جهان، مساجد، گلدسته‌ها گ، گنبدها، رواق ها و هشتی های خیره کننده اش تا پل های بی نظیر سی و سه پل الله وردی خان و… هنر خاتم کاری و تمامی زیبایی‌ها و ظرافت‌های چشم نوازش. هنر میناکاری و شکوه بی نظیر متعالی و گستره فوق العادش. هنر مس و پرداز و تمامی جاذبه های ویژه و یگانه اش، هنر فیروزه کوبی و جذابیت سحرآمیز فیروزه های اصیل نیشابورش، هنر قلمزنی، حکاکی مس، الماس تراشه، هنر قلمکار و افسون خیال انگیز نقوش گل و مرغ و ترنج هایش و بسیاری هنرهای دیگر که می‌توان عنوان نمود.
هنر میناکاری اصفهان را شاید بتوان به عنوان ویترین گلستان صنایع دستی زیبا، فاخر و اصیل اصفهان دانست. هنری گسترده، پر شمول، متنوع، جذاب و خیال انگیز. می توان ساعت ها در آسمان نیلگون و درخشان مینایی به پرواز در آمد و مجذوب زیبایی های بکر، روحبخش و رنگین آن گشت.
عمده محصولات میناکاری اصفهان بر پایه محصولات مس باشد که تنوع بی نظیر آن را شاید کمتر بتوان در سایر شاخه‌های مهم صنایع دستی یافت. از جمله دیگر محصولات میناکاری اصفهان می‌توان از میناکاری روی سفال، شیشه، طلا، نقره و برنج نام برد، که هرکدام دنیایی از زیبایی و جذابیتی متفاوت را به ارمغان آورده‌اند.
محصولات میناکاری روی مس طیف گسترده‌ای از ظروف و تجهیزات خانگی و ادوات تزیینی را شامل می‌شود. انواع گلدان های زیبا در اشکال بسیار متنوع، انواع کاسه و بشقاب های متنوع، گزخوری، شیرینی خوری، سنگاب، آجیل خوری، سرویس چای و شربت خوری، آینه و شمعدان، انواع زیورآلات فوق العاده زیبا، جدید و متفاوت که ترکیبی زیبا از نگاره های سنتی و مدرن را تشکیل می دهد. تابلوهای ترکیبی زیبا از خاتم و میناکاری، معرق و منبت و… شمار محصولات‌ نفیس میناکاری بسیار بالاست. هدایای میناکاری همیشه گزینه ای خاص و چشمگیر جهت هدایای سازمانی، تبلیغاتی و مناسبتی شرکتها، نهادها و سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی و همچنین افراد بوده است. به ویژه در هدایای نوروزی می‌توان همیشه سراغ از مینا و محصولات‌ نفیسش گرفت.
میناکاری اصفهان گزینه‌ای است که نمی‌توان از آن چشم پوشید و از کنار آن به آسانی گذشت. چرا که تنوع بی‌نظیر آن پوشش دهنده تمامی سلایق و علایق می‌باشد.

ست گلدان میناکاری

هفت گردون خیال و پیشنهادات متنوع میناکاری

شرکت هفت گردون خیال مبدع پکیج های انحصاری، متنوع و متفاوتی بوده که متشکل از انواع محصولات نفیس صنایع‌ دستی از جمله هدایای میناکاری استادکار و سایر کالاهای مختلف نظیر محصولات الکترونیکی، چرمی، دیوان اشعار و کتب مذهبی، لوازم التحریر و… بوده و تفاوتی ویژه را ایجاد نموده است.
این پکیج های استثنایی شامل بسته های اقتصادی، هدایای سازمانی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدایای مدیران، هدایای اداری، هدیه فاخر، خاص و نفیس می باشد، که با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال و مشاهده سایر بخش‌های جذاب آن می توانید نیاز خود را به هدایای شکیل و اصیل صنایع دستی به شیوه ای نوین و روزآمد برطرف نموده و تجربه ای شیرین را به تجارت خود بیافزایید.

گلدان میناکاری شکیل
گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.