28 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > دستبند میناکاری روی طلا

دستبند میناکاری روی طلا

یورآلات میناکاری عرصه ای است فراخ و گسترده برای بروز خلاقیت، تنوع، تکثر و زیبایی.
ظرافت فوق‌ العاده زیورآلات میناکاری روی طلا و نقره بسیار نمایان و جذاب است، دنیایی پر فروغ از بروز خلاقیت و جسارت با تنوع چشمگیر در طرح بر پایه حفظ اصالت این شاخه از هنر اصیل مینا‌کاری. هنر مینا‌کاری با تنوع جالب توجه در زیر ساخت و نیز کارکردها همیشه به منزله یکی از برجسته‌ ترین و نامی ترین شاخه ها و گرایش های صنایع دستی ایران مطرح بوده است. گرایش‌هایی چون میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب. حوزه میناکاری روی طلا و نقره عمدتاً پیرامون ساخت زیورآلات زیبا و متنوع فعال می باشد، به ویژه حضور جوانان طراح و خلاق در این عرصه روح تازه‌ای به آن دمیده است، که بر آن مبنا با دنیایی از نقش و طرح و رنگ روبرو گردیده ایم که در آن ضمن حفظ اصالت این هنر-صنعت اصیل ایرانی نگاهی نو و متناسب با سلیقه امروزی مخاطبین را رقم زده است.
زیورآلات میناکاری روی طلا هم به صورت ست های شکیل شامل گردن آویز، دستبند، انگشتری و گوشواره هم به صورت نیم ست و یا محصولات تک عرضه می گردد. محصول مورد نظر امروز از حوزه زیورآلات میناکاری روی طلا بوده که جلوه و جلالیی ویژه و فوق‌العاده‌ای دارد. دستبند های پهن طلا که در جای جای آن به وسیله هنر مینا‌کاری شاهد نقوشی زیبا به رنگ آبی آسمانی و فیروزه‌ای و بعضاً بسته به طرح مورد نظر رنگ‌های گرم نظیر قرمز می باشیم. این دستبند های زیبا در انواع سایزهای مختلف پهن و حتی باریک طراحی گردیده اند و روی هر کدام شاهد آرایه های زیبا و متنوع میناکاری می باشیم.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

هفت گردون خیال و هدایای متنوع میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال پیوسته از محصولات میناکاری نفیس استادکاران خود در هدایای میناکاری پیشنهادی به متقاضیان محترم بهره می برد و همچنین در چیدمان پکیج های ابداعی و جذاب خود از محصولات اصیل مینا استفاده شایسته و شایان توجهی به عمل می آورد.
پکیج های پیشنهادی هفت گردون خیال تحت اسامی : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… تماماً در وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه گردیده و آماده مشاهده، انتخاب و تهیه شما علاقمندان و متقاضیان گرامی می” باشد

ست گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.