07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > نانو خاتم آبگریز و ضد آب برای محافظت از ظروف خاتم کاری

نانو خاتم آبگریز و ضد آب برای محافظت از ظروف خاتم کاری

به گزارش سایت نانو فراز سپاهان، هنر ایران یکی از غنی ترین میراث های هنری در جهان است که جهت رونق درآمدهای غیر نفتی می‌توان قدرتمندانه بدان اتکا کرد، لیکن قدر مسلم آن که پیشرفت این هنر اصیل ایرانی جز با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا میسر نخواهد بود.
بر مبنای نظر تولید کنندگان عزیز در صنعت خاتم سازی یکی از مهم ترین مشکلات در صادرات محصولات ارزشمند خاتم، آسیب دیدگی آنان در برابر رطوبت می باشد، این امر متخصصین شرکت نانو فراز سپاهان را بر آن داشته که با افتخار محصول نانو پوشش خاتم را به صنعت بزرگ تولید و صادرات هنر خاتم کاری ارائه نمایند.
محافظ خاتم دارای مواد سیلیکونی مربوط به پایه حلالی است که به راحتی با رنگ قابل استفاده بر روی خاتم مخلوط میشود، برای رسیدن به بهترین نتیجه باید این نانو پوشش خاتم را به نسبت ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به رنگ نهایی آماده اسپری بر خاتم (مثلاً پلی استر رقیق شده که همیشه استفاده می‌ کردید)، اضافه نمایید، اگر رنگ نهایی را دو دست یا بیشتر اجرا می نماید در همه مراحل از نانو خاتم نیز به همان نسبت گفته شده، استفاده نمایید.
دقت نمایید تمام نکاتی را که در مورد فواصل بین اجرا رعایت می‌کردید همچنان با در نظر گرفتن این که سطح برای اجرای دست بعد خشک باشد، رعایت نمایید.
نانو خاتم آبگریز و ضد آب برای محافظت ظروف خاتم کاری، جلوگیری از پوسیدگی کالاهای خاتم کاری با استفاده از نانو تکنولوژی، افزایش دوام محصولات خاتم کاری در برابر هوازدگی، کهنگی و تخریب زیستی، به کارگیری فناوری نانو در بهبود خواص مکانیکی، خواص حفاظتی و خواص فیزیکی آثار خاتم سازان فناوری نانو و ارتقای کیفیت صنایع دستی خاتم کاری، محافظ نانو خاتم جهت ایجاد ارزش افزوده در صنعت خاتم سازی، نانو خاتم جهت استفاده در صنعت ارزشمند خاتم سازی طراحی و تولید گردیده است.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.