09 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

به گزارش خبرگزاری میراث آریا خانم محمودیان معاون صنایع دستی کشور در جلسه‌ای پیرامون استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و با انگیزه همکاری بیشتر شرکت نمود. در این نشست اعضای انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی حضور داشتند و راههای تقویت همکاری انجمن با معاونت صنایع دستی را بررسی کردند.
در جلسه روز سه شنبه ۹۹/۰۲/۲۳ معاون صنایع دستی با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی به طرح‌های آینده و پیش رو اشاره شد شد و به منظور تقویت همکاری مشترک در زمینه استفاده هرچه بیشتر از فضای مجازی به تبادل نظر پرداخته شد. در این جلسه خانم محمودیان گفت راه اندازی کمپین های صنایع دستی، ارتقاء فروش صنایع دستی در فضای مجازی، تبلیغات صنایع دستی در فضای مجازی با بهره‌گیری از توان انجمن صنفی از برنامه‌های پیش‌رو در شرایط بحرانی فعلی است. ایشان افزود به زودی یک کارگروه مشترک تشکیل و به عنوان یک پتانسیل در جهت ارتقاء جایگاه صنایع دستی و کمک به هنرمندان و صنعتگران کار خود را آغاز خواهد کرد.
معاونت صنایع دستی کشور با اشاره به اینکه در هفته جهانی صنایع دستی کار مشترکی با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران انجام خواهد شد، اظهار امیدواری کرد امیدوارم برنامه های آینده بین این معاونت و انجمن صنفی با توجه به وضعیت حاکم، شیوع ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده برای هنرمندان تاثیر گذار باشد.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.