31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی با اهداف خاصی تهیه میگردند. افراد خاص برای سازمانها و نهادها میتواند مدیران محترم و روسای سازمانهای طرف همکاری باشد. که در مناسبت های ویژه ، به ایشان هدایای خاص اهدا میگردد. این هدایا میتواند به عنوان سپاسگذاری و قدر دانی از همکاری متقابل باشد، و یا به جهت معرفی و شناساندن مجموعه خود به جهت ترغیب به همکاری مشترک باشn.

4 ویژگی مهم در رابطه با هدایای تبلیغاتی خاص

در اهدای هدایای خاص تبلیغاتی بایستی به نکات مهمی توجه نمود :

1) هدیه به اشخاص خاص باید ویژه و خاص باشد و در حقیقت شأن و منزلت اجتماعی هدیه گیرنده حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

2) بهتر است علایق و حتی نیاز طرف هدیه گیرنده را مد نظر قرار داد، تا اثرات اهدای هدیه بیشتر و تاثیر گذارتر باشد .

3) میتوان با درج نام و یا لوگوی شخص هدیه گیرنده و مجموعه تحت امر وی ،اثرات هدیه تبلیغاتی را دو چندان نمود،بهتر است برای افراد خاص کارت تبریکی را با درج نام و مرتبه ساز مانی ایشان نیز همراه هدیه خاص ارسال شود این کار شیرینی دریافت هدیه را به خاطره ای ماندگار تبدیل مینماید.

4) نکته بسیار مهم دیگر در هدایای تبلیغاتی خاص، نوع بسته بندی و پوشش و ارسال هدیه میباشد، هدایای ویژه باید در بسته بندی های شکیل و خاص ارسال شود تا هم شأن هدیه گیرنده و هم ارزش هدیه ارسالی حفظ شود

هفت گردون و هدایای تبلیغاتی خاص

خوشبختانه ، شرکت هفت گردون خیال با در نظر گرفتن تمامی نکات طرح شده وسابقه سالها فعالیت در حوزه صنایع دستی ایران، و هم چنین ارائه پیشنهادهای جذاب در قالب هدایای تبلیغاتی خاص، و هم چنینطراحی و ساخت انواع جعبه های زیبا و شکیل جهت اثار فاخر و خاص صنایع دستی ،گام های اساسی و بزرگی در این راه برداشته است.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.