06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > هدایای تبلیغاتی خاص > هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد

هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که شرکت ها بر اساس نوع ارتباط مشترکی که با سایر مشتریان طرف قرارداد و همکاری خود دارند، به عنوان قدردانی یا جلب نظر و توجه و با پیش زمینه تبلیغ کالا یا محصولات یا خدمات خود، هدیه می نمایند. هدایای تبلیغاتی می تواند مفید و با مصرف کمترین هزینه و سرمایه تبلیغاتی در نظر گرفته شود و از طرفی نیز بنا بر ضرورت می تواند نفیس و شکیل و گرانبها باشد، مانند هدایایی که برای مدیران و رؤسای سازمان ها و یا ادارات گوناگون در نظر گرفته می شود.

اهداف ارائه هدایای تبلیغاتی

برای ارائه هدایای تبلیغاتی می توان سه هدف خاص را در نظر گرفت که پیرامون آن سخن به میان خواهد رفت :

1) اطلاع رسانی : ارسال هدیه به منظور شناساندن شرکت به فرد یا افراد و سازمانی که با شرکت ما و نوع فعالیت و خدمات یا محصولات ما آشنا نمی باشند که بدین منظور هدیه در نظر گرفته شده همراه با کاتالوگ و نیز لوگوی درج شده بر روی هدیه یا بسته بندی آن ارسال می شود تا شخص هدیه گیرنده را با شرکت ما آشنا نماید.

2) ترغیب کننده : در این مقطع ارسال هدیه مختص کسانی یا مجموعه هایی است که محصول یا خدمات ما را می شناسند ولی تاکنون موفق به استفاده از آن نگردیده اند. ارسال هدیه برای این دسته از افراد یا سازمان ها می تواند ترغیب کننده آنان به ارتباط با شرکت و استفاده از محصولات و یا خدمات شرکت باشد. با این وجود جهت بهره وری بهتر از این امر می بایست در انتخاب نوع هدیه، ارزش آن بسته بندی و نحوه ارسال آن دقت لازم و کافی ابراز داشت تا بتوان به اهداف خود نزدیک شد و یا دست یافت.

3) یادآوری کننده : مختص مشتریانی است که از خدمات و یا محصولات شرکت بهره برده اند ولی به منظور قدردانی و یا ایجاد ارتباطی ماندگارتر و محکم تر شرکت اقدام به ارسال هدیه برای آنان می نماید.

در هدیه نوع سوم با عنایت به اهداف بزرگ تر و بنیادی تری که شرکت از ارسال هدیه در سر دارد لازم می باشد که به الزامات آن قطعا توجه و دقت کافی مبذول داشت تا به نتیجه دلخواه دست یافت.

ست سنگاب فیروزه کوبی و دیوان حافظ

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

مطابق یک تحقیق به عمل آمده 80 درصد از افراد محصولاتی را که با هدایای تبلیغاتی شناخته اند، به یاد می آورند و تنها 7 درصد از افراد تبلیغاتی را که در تلویزیون مشاهده کرده اند به یاد می آورند.

همین طور است آماری دیگر که گویای این نکته مهم است که تعداد بیشتری از افراد که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند اگر کالایی نفیس و با دوام بوده است، آن را بهتر و ماندگارتر به خاطر سپرده و شرکت و خدمات و یا محصولات آن را در ذهن خود سپرده اند تا افرادی که هدایای تبلیغاتی معمولی و یا غیر مفید دریافت کرده اند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و قابل اعتنا در هدایای تبلیغاتی، خاص بودن و نیز خلاقانه بودن آن است. شخص گیرنده هدیه خاص و خلاقانه یقینا به ارزش وقتی که شما با آن انتخاب هدیه خلاقانه و خاص برای وی قائل بوده اید، واقف خواهد بود و همین امر سبب می شود که برای شما ارزش و احترام ویژه ای در نظر بگیرد. آنها به خوبی درک می کنند که چقدر برای آنان زمان خرج کرده و یا دوستشان داشته اید که چنین هدیه خاص و خلاقانه ای را برایشان در نظر گرفته اید. خوشبختانه هفت گردون خیال با گردآوری مجموعه ای از بهترین هدایای نفیس و شکیل صنایع دستی در کنار هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی در بسته بندی های متنوع، مستحکم و زیبا این امر را برای متقاضیان هدایای خاص و خلاقانه تبلیغاتی تسهیل و فراهم نموده است.

هنگامی که پای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خاص به میان می آید بدون درنگ این جمله معروف بیل گیتس به ذهن متبادر می شود که بشر دوستی واقعی به صرف زمان و خلاقیت بسیاری نیازمند است.

اگر مجبور هستید تنها یک شاخص برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برگزینید، آن شاخص خلاقیت می باشد.

به منظور دریافت مناسب ترین خدمات و بازخورد و بهترین عملکرد از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص و دریافت پیشنهادهای ویژه می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمائید و با مراجعه به صفحه هدایای تبلیغاتی خاص و صنایع دستی ویژه در وبسایت رسمی ما با انتخاب های بیشتر و متنوع تری روبرو شوید.

گلدان بشقاب و قندان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.