04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای سازمای عید نوروز

هدایای سازمای عید نوروز

با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و عید نوروز با ضرورتی به نام خرید هدیه برای این مناسبت روبرو می شویم. این ضرورت برای شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی به مراتب بیشتر و بزرگ تر است.

خرید هدایای تبلیغاتی جهت سازمان ها و ارگان ها دارای شرایط و ملزومات مهمی است که در این جا فهرست وار به آن پرداخته می شود. همچنین نحوه تهیه هدایا و انتخاب و خرید آن با توجه به حجم رفت و آمد و شلوغی مراکز خرید و مراکز عمده تجاری نیز خود معضلی است که ما در صدد پاسخگویی به آن بوده و راهکار مناسب را ارائه خواهیم نمود.

9ویژگی هدایای سازمانی

1) اولین نکته مهم در این رابطه این است که هدایا باید متناسب با نیاز فرد و سازمان مربوطه باشد. هدایای کم مصرف و یا بی مصرف فاقد کارایی لازم برای اهداف مورد نظر می باشد.

2) ترجیحا هدایا از محصولات با کیفیت و دارای استاندارد ساخت داخل باشد تا کمکی باشد به چرخه رشد اقتصاد و اشتغال در کشور.

3) دارای بهای مناسب ، قابل ابتیاع و رقابتی باشد.

4) تمامی رده های سازمانی را پوشش دهد. از جمله مدیران رده بالا و نیز مدیران و پرسنل سطوح میانی.

5) هدایا باید دارای بسته بندی و پوشش مناسب و شکیل باشد تا از آسیب احتمالی در حمل و نقل و ارسال محفوظ بماند.

6) شرایط دسترسی ، انتخاب و خرید آن آسان و راحت باشد.

7) ترجیحا دارای ضمانت و گارانتی بوده و در صورت بروز نقص احتمالی قابل مرجوع باشد.

8) دارای تخفیفات ویژه و … باشد.

9) دارای پکیج های مختلف و متنوع باشد.

پیشنهادات هفت گردون

شرکت هفت گردون خیال با سابقه حضوری چندین ساله در عرصه صنایع دستی ایران و همچنین تهیه و ارائه پکیج های ویژه هدایای تبلیغاتی سازمانی و نیز هدایای سازمانی صنایع دستی ، گام بزرگی را در این زمینه برداشته است. با مراجعه به وبسایت هفت گردون خیال امکان مشاهده و نیز تهیه بهترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی را در قالب پکیج های ویژه ، خاص ، مدیران و … در بسته بندی و جعبه های نفیس و لوکس و مستحکم دارا می باشد. هدایای سازمانی هفت گردون متشکل از بهترین آثار زیبای صنایع دستی به همراه محصولات الکترونیکی مکمل شامل پاور بانک ، فلش مموری ، اسپیکر ، سررسید و محصولات چرمی می باشد که با تخفیفات ویژه برای سازمان ها و ارگان های متقاضی عرضه می شود.

خرید از سایت هفت گردون خیال علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان به ویژه در ایام شلوغ پایانی سال ، امکان بهره وری از تخفیفات ویژه از جمله کارت های هدیه تخفیف دار در خرید های بعدی را برای شما فراهم می نماید و هدیه شما را به خاطره و اثری ماندگار در ذهن مخاطبین تبدیل می نماید.

گلدان و قندان نگارگری روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.