01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای نوروزی نقره نما

هدایای نوروزی نقره نما

از شیرینی ها و زیبایی های سنت های عید نوروز رسم نیکوی اهدای عیدانه است. هدیه عید دارای حلاوت و زیبایی های ویژه خود می باشد و بنا بر نوع رابطه و نسبت متقابل می تواند فرق نماید. به عنوان مثال هدایای شخصی عید با هدایای سازمانی دارای وجوه تمایز فراوانی می باشد که به هنگام تهیه هدایا باید به آن نکات توجه کافی مبذول داشت.

صنایع دستی نقره نما و هدایای نوروزی

محصولات زیبای نقره نما دارای جذابیت و زیبایی فوق العاده بوده و طراحی و ساخت آن به گونه ای است که مبین اصالت ، دیرینگی و کیفیت است. به ویژه این که به لحاظ ظاهر شباهت فراوانی به فلز نقره با تمام درخشندگی و جذابیت آن دارد. محصولات نقره نما دارای تنوع بالا و کیفیت ساختی ویژه است و دارای کاربرد های متفاوت و خاص است. از این زیر مجموعه از محصولات صنایع دستی می توان به انواع گلدان ها و تنگ های زیبا ، ظروف پذیرایی مثل شیرینی خوری ، میوه خوری ، آجیل خوری ، آینه و شمعدان و انواع چراغ ها و شمع دان های تزیینی و … نام برد.

محصولات نقره نمای هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال با درک این ضرورت ، اقدام به ارائه مجموعه ای از زیباترین آثار نقره نما نموده است. هفت گردون خیال با بهره گیری از بسته بندی های شکیل و جذاب خود که حاصل طراحی و تولید جعبه های زیبای طرح خاتم ، چوبی ، روکش چرم ، روکش جیر ، مگنتی و مقوایی است ، پسشنهادهای جذابی را متشکل از محصولات نقره نما در کنار محصولات مکمل چرمی ، الکترونیکی ، دیوان شعرا ، سررسید ، انواع بافت های سنتی نظیر ترمه و قلمکار ارائه نموده است. محصولات نقره نمای هفت گردون خیال با ساختی استادانه و طراحی هنرمندانه دارای جلوه ای درخشان بوده و اهدای آن یا سایر محصولات وی آی پی همانند بسته های اقتصادی ، هدایای مدیران و … نام و خاطره ای نیک از شما و یا مجموعه تحت امرتان در اذهان بر جای می گذارد. همچنین این امکان فراهم گردیده است که چیدمان هدایا بر اساس خواست و سلیقه مشتریان محترم انجام پذیرد.

قندان نقره نما
سرویس چای خوری نقره نما

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.