09 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای ویژه مس و پرداز

هدایای ویژه مس و پرداز

یکی از دغدغه های شرکت ها و سازمان ها ، تهیه هدایای ویژه و به عبارتی وی آی پی برای افراد خاص ، رؤسای عالی رتبه و مدیران مجموعه های طرف همکار یا … می باشد. این نگرانی به ویژه در مناسبت های ویژه مثل عید نوروز که اهدای هدایای سازمانی ضرورتی بیشتر پیدا می نماید ، بیشتر مطرح است. محصولات صنایع دستی همیشه گزینه ای بسیار مناسب و مطرح در این موارد بوده است. زیر مجموعه های متنوع محصولات صنایع دستی مثل فیروزه کوبی ، خاتم کاری ، میناکاری ، مس و پرداز و … پاسخ شایسته و مناسبی به این نیاز می باشد. در این جا برآنیم تا با معرفی یکی از زیباترین شاخه های صنایع دستی ( محصولات مس و پرداز ) و همچنین هدایای وی آی پی مس و پرداز از مجموعه هفت گردون خیال ، رافع این دغدغه و نگرانی بوده و یاریگرتان در امر تهیه و انتخاب هدایای فوق باشیم.

محصولات مس و پرداز

مس و پرداز شکلی نوین و جدید از زیرمجموعه میناکاری می باشد که ارائه ای نوین از طراحی و نقش را سرلوحه خود قرار داده است. رنگ آمیزی های متنوع و شاد در زمینه ای تیره تر و نیز نقوش گل و مرغ درشت تر و در زمینه ای خلوت تر از سطوح میناکاری شده سنتی ، از مهم ترین تفاوت های مس و پرداز و میناکاری می باشد ، لیکن به لحاظ کاربردی تمامی محصولات مس و پرداز همانند میناکاری بوده و تنوع گسترده ای را شامل می شود همانند شیرینی خوری ، آجیل خوری ، سنگاب ، گلدان ، بشقاب ، میوه خوری و … جذابیت فوق العاده محصولات مس و پرداز آن را در ردیف یکی از گزینه های اصلی انتخاب هدایای خاص و هدایای وی آی پی نوروزی قرار داده است.

شرکت هفت گردون خیال و هدایای وی آی پی مس و پرداز

همانند سایر محصولات صنایع دستی ، هفت گردون خیال با دستی پر از محصولات زیبا و نفیس مس و پرداز در این عرصه حضور دارد. هفت گردون خیال با طراحی و ساخت جعبه های لوکس و متفاوت و مستحکم و همچنین ارائه پکیج ها و بسته های هدایای گوناگون محصولات صنایع دستی از جمله محصولات مس و پرداز در کنار سایر هدایای مختلف از جمله محصولات چرم ، الکترونیکی ، سررسید و تقویم و … پیشنهادات جذابی را برای متقاضیان محترم ارائه می دهد. هدایای اقتصادی ، محصولات وی آی پی ، هدایای مدیران و … نمونه هایی از مجموعه هدایای متفاوت شرکت بوده که دست شما را برای انتخاب و تهیه هدیه باز گذارده و یاریگرتان می باشد. با اهدای هدایای وی آی پی مس و پرداز هفت گردون خیال نام نیکتان را ماندگار نموده و خاطره ای خوش و زیبا از خود برجای می گذارید.

گلدان و قندان نگارگری روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.