06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای وی آی پی فیروزه کوبی

هدایای وی آی پی فیروزه کوبی

هدیه برای افراد خاص و یا مدیران و رؤسای تراز اول سازمان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی به مناسبت عید نوروز و یا مناسبت های ویژه همیشه دغدغه متقاضیان محترم تهیه و اهدای آن بوده است ، به ویژه در ایام پر مشغله اسفند ماه و روزهای پایانی سال برای عموم مردم و به ویژه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و تجاری و … اول این که چه بخریم ؟ دوم این که چگونه بخریم ؟ و سوم این که چگونه تقدیم نماییم ؟

صنایع دستی و هدایای وی آی پی فیروزه کوبی

از دیرباز به ویژه در ایام نوروز و عید سال نو ، صنایع دستی همیشه گزینه بسیار مناسب و شایسته ای برای اهدای هدیه مخصوص این عید بوده است. اصالت ، زیبایی و تنوع محصولات گوناگون صنایع دستی از قبیل میناکاری ، خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، سرامیک و سفال و … دارای پتانسیل و تنوع کافی برای برآوردن نیاز تمامی اقشار در هر رده و موقعیت اجتماعی در این امر می باشد به ویژه برای هدایای وی آی پی و خاص.

از گزینه های بسیار مطرح محصولات فیروزه کوبی می باشد که با بهره گیری از سنگ های اصیل و زیبای فیروزه نیشابور جلوه و درخشش دو چندانی یافته است. محصولات فیروزه کوبی دارای تنوع و اصالتی زاید الوصف بوده و مطلوبیت فراوانی دارد.

هفت گردون خیال و هدایای وی آی پی فیروزه کوبی

شرکت هفت گردون خیال با معرفی کلکسیونی از زیباترین محصولات فیروزه کوبی در قالب پکیج هدایای وی آی پی فیروزه کوبی در کنار هدایای اقتصادی و هدایای مکمل نظیر محصولات الکترونیکی ، محصولات چرمی و دیوان نفیس شعرا و … در بسته بندی های انحصاری هفت گردون خیال ، گامی بزرگ در راستای رفع نیاز متقاضیان محترم ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی برداشته است. با مراجعه به سایت شرکت هفت گردون خیال می توانید از کلیه هدایای وی آی پی فیروزه کوبی و سایر محصولات زیبای صنایع دستی بازدید به عمل آورده و تهیه فرمایید.

هدیه اقتصادی گلدان و کاسه فیروزه کوبی
آجیل خوری و گلدان فیروزه کوبی فاخر و اصیل

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.