05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه اداری سه پیشنهاد جذاب

هدیه اداری سه پیشنهاد جذاب

هدیه اداری رفته رفته خود به جایگاهی خاص و ویژه در میان عناوین مختلف هدایات دست یافته است، چرا که به مدد گسترش زمینه‌های فنی و تکنولوژیکی و به ویژه گسترش شبکه ها و رسانه های مجازی این امر اثرات خود را در تمامی عرصه ها و زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تجاری نیز برجای گذارده است و با افزودن عنصر خلاقیت و ابداع به عرصه تولید شاهد رشد و گسترش محصولات تخصصی در تمامی عرصه ها به ویژه عرصه هدیه اداری هستیم که خوشبختانه صنایع‌ دستی ایران به واسطه این که میراثی ارزشمند و ملی قلمداد می گردد، جایگاه خاص و ویژه‌ ای در نزد افکار عمومی دارد.
امروزه شاهد گسترش استفاده از محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی ایران به عنوان هدیه در عرصه مناسبت ها و مراسم اداری هستیم، طبعاً هدیه اداری دارای تفاوت ماهوی با هدایای شخصی، دوستانه و خانوادگی است، چرا که هدیه اداری ماهیتاً دارای نوعی تشخص و رسمیت ویژه می باشد. این تشخص دارای نشانه هایی است که می توان به چند مورد آن فهرست وار اشاره نمود.
هدیه اداری باید از میان کالاها و محصولاتی انتخاب شود که ترجیحاً دارای هویت، اصالت و شناسنامه بوده. هدیه اداری باید هدیه خیلی شخصی، فردی و دوستانه نباشد، هدیه اداری علاوه بر زیبایی و جذابیت مطلوب باید دارای وجه کاربردی نیز بوده و صرفاً دکوراتیو نباشد. هدیه اداری الزاماً می‌بایست با بسته بندی شکیل و مناسب استفاده شود تا دارای بازخورد مناسب تری باشد.
بر این اساس پیشنهاد سه گانه ما از میان محصولات و گرایش‌ های متفاوت و گسترده صنایع دستی ایران بهره وری از سه شاخه اصلی مهم، گسترده و مشهور صنایع دستی ایران یعنی خاتم کاری، میناکاری و فیروزه کوبی می باشد.
در میان سه شاخه ذکر شد ما شاهد هدایای بسیاری می باشیم که منطبق بر مشخصات یک هدیه وزین و شکیل اداری باشد.

ست اصیل سنگاب خاتم کاری

هفت گردون خیال و هدیه اداری

بازرگانی هفت گردون خیال از بدو امر همواره یکی از دغدغه هایش تأمین هدایایی مناسب جهت مناسبت‌ های رسمی و اداری بوده است. همچنین عرضه و ارائه آن در پوشش های مناسب و شکیل و بر همین مبنا خوشبختانه موفقیت گردید که با خلق پکیج های ابداعی، انحصاری، متنوع و کمیاب از محصولات وزین و نفیس صنایع دستی خود پیشنهادات جذابی را برای متقاضیان محترم به ویژه در زمینه هدیه اداری ارائه دهد.
همچنین است حوزه‌هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه. وب سایت وبسایت جامع هفت گردون خیال، راهنمایی شایسته و متعهد برای متقاضیان محترم هدیه اداری در حوزه صنایع دستی و سایر هدایای ذکر شده در سطور بالاست.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.