06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه اداری قلمدان و جاقلمی خاتم کاری

هدیه اداری قلمدان و جاقلمی خاتم کاری

از برجسته ترین و شاخص‌ ترین زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران شاخه خاتم‌ کاری است با شهرتی ملی و بین المللی، چرا که خاتم ایران و شیراز در نهادهای ذیربط به ثبت بین‌ المللی رسیده است که این امر بیانگر مطلوبیت و همچنین کیفیت منحصر به فرد و خاص است.
بی جهت نیست که سوغات خاتم گزینه اول بسیاری از گردشگران ورودی به میهن هنرخیزمان است.
علاوه بر شیراز شهرهای بسیاری و در رأس آن اصفهان نیز به این عرصه ورود کرده و موفق گردیده‌ اند محصولاتی بسیار نفیس، شکیل و اصیل را روانه‌ بازار نمایند.
خاتم کاری هنری است که ظرافت و دقت بسیاری را می‌طلبد و ساخت یک قطعه خاتم مستلزم صرف وقت فراوان، دقت نظر فوق العاده، حسن سلیقه، خلاقیت و صبوری بسیار است، تا بیننده در پایان شاهد یک چیدمان منظم هندسی و چشم‌ نواز باشد. زادگاه هنر خاتم کاری را در ایران شهر شیراز می‌ دانند و بی‌جهت عنوان پایتخت خاتم را بدین شهر اطلاق ننموده اند، اساتید برجسته خاتم کار شیراز کماکان و علیرغم تمامی کاستی‌ ها و شرایط خاص ظریف ترین و شکیل ترین خاتم را عرضه می دارند، چه به لحاظ ساخت و چه به لحاظ ظرافت، نقش، طرح و نظم هندسی و قرینه سازی گل ها و قامه های خاتم. با این حال نمی‌ توان منکر زیبایی و تنوع خاتم سایر نقاط به ویژه خاتم اصفهان بود، کمتر حوزه ای در عرصه صنایع دستی ایران است که همانند خاتم توانسته باشد آنچنان دایره متنوع و وسیعی از محصولات گوناگون را عرضه نموده باشد.
شاخه های متنوع خاتم دست متقاضیان را برای انتخاب یک هدیه شکیل و هدیه خاص باز گذارده است، حتی در حوزه محصولات اداری و سازمانی نیز می توان گزینه های جذابی را به عنوان یک هدیه اداری یافت و تهیه نمود که از آن جمله است قلمدان های استوانه ای با درب کشویی تمام خاتم و همچنین انواع جاقلمی های زیبای خاتم در ابعاد و اشکال مختلف که هم دو قیفه و هم یک قیفه آن هر دو جزء مناسب ترین هدایای اداری در عرصه صنایع دستی ایران و خاتم کاری می باشند.

بسته اقتصادی گلدان سفال

هفت گردون خیال و هدیه اداری خاتم

از حوزه هدایای خاتم‌ کاری هفت گردون، شاهد بیشترین بهره و عرضه در پکیج های ابداعی و انحصاری هفت گردون هستیم.
پکیج‌ هایی چند محصوله متنوع و جذاب که می‌تواند رافع نیاز شما به لحاظ فردی یا نیازتان به هدیه اداری را برطرف نموده و بهترین بازخورد را در بین گیرندگان هدیه اداری دارا می‌ باشد.
حوزه‌ های هدف در دیدگاه هفت گردون خیال تمامی اقشار و طبقات مختلف جامعه را در بر می‌گیرد.
پکیج های انحصاری هفت گردون پاسخگویی مناسبی است به نیاز شما، عنوان های پرشماری همچون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال میعادگاه ما و شما در افق های بی نظیر و رنگین بوده و خواهد بود.

میناکاری عرضه‌ کننده هدایای خاص

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.