01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه اداری

ادارات، نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی همواره در طول فعالیت های گوناگون به پرسنل خود یا همکاران طرف قرارداد، مشتریان ویژه خود و… هدایایی اهدا می نمایند.
این مناسبت ها می تواند همچون عید نوروز و یا سایر اعیاد ملی و مذهبی باشد، یا مراسم تقدیر و تشکر از پرسنل نمونه، جشن بازنشستگان، تودیع و معارفه رؤسا و مدیران و یا تقدیر و تشکر از افراد و رؤسای مجموعه های طرف قرارداد یا اینکه در قالب هدایای تبلیغاتی به منظور معرفی برند مورد نظر یا معرفی خدمات و دستاورد های مجموعه تحت امر خود به سایرین می باشد.
طبعاً این گونه هدایا تفاوتی ماهوی با هدایای شخصی در مناسبت های شخصی دارد.
در هدیه اداری احوال شخصی یا علایق فردی کمتر مورد توجه قرار می گیرد، صرف نظر از درست یا غلط بودن این دیدگاه بهتر است که انتخاب هدیه حداقل‌ هایی در تناسب را به لحاظ شأن و جایگاه اجتماعی و اداری شخصی هدیه گیرنده در هدیه اداری در بر داشته باشد.
همچنین هدیه باید ماندگار و دارای کیفیت قابل قبول باشد و از هدایای بی‌ کیفیت و فاقد استانداردهای لازم جداً باید اجتناب نمود.
در انتخاب هدیه اداری باید به جنبه های ارزشی و فرهنگی هدیه نیز دقت و توجه لازم مبذول داشته شود. هدیه‌ای که دارای بار فرهنگی و جنبه‌ های معنوی باشد تأثیرگذاری بیشتر و ماندگارتری دارد و این امر در انتخاب هدیه اداری دارای کاربرد ویژه می باشد.
در هدیه اداری بهتر است که لوگو یا مشخصه ای از سازمان مطبوع هدیه گیرنده بر روی لفاف و یا در یک نقطه مناسب در بسته بندی هدیه لحاظ شود.
از مجموعه گفتار فوق برای نیل به انتخاب به جا و شایسته هدیه اداری با گزینه صنایع دستی ایران رو به رو خواهیم گشت. هدایای متنوع، نفیس و اصیل صنایع‌ دستی ایران در گرایش های شاخصی همچون میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، نقره نما، ترمه، قلمکار، منبت، معرق، قلم زنی، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال) و… بهترین گزینه مطرح جهت انتخاب هدیه شایسته، اصیل و کاربردی است.
خوشبختانه تنوع گسترده هدایای صنایع دستی امکان انتخاب و نیز پوشش دهی تمام سلایق را در بر دارد.

ست پایه تقویم رومیزی خاتم به همراه پاوربانک

هفت گردون خیال و هدیه اداری

بازرگانی هفت گردون خیال با درک اهمیت و ضرورت عرضه هدایای مناسب جهت رفع نیاز ادارات، سازمان ها و ارگان های مختلف دولتی و خصوصی در مناسبت‌ های مختلف، مجموعه ای جذاب، متنوع و زیبا را بدین منظور تدارک دیده است، ذیل عناوین : هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیریت و هدیه لوکس پیشنهادات متنوعی را در وبسایت جامع خود مطرح نموده است.
کارنامه موفق همکاری هفت گردون خیال با بسیاری از سازمان ها، ارگان ها، نهادها، بانک ها و ادارات دولتی و خصوصی نوید توفیق و مقبولیت این هدایا نزد مخاطبین محترم بوده است، که جهت آشنایی بیشتر متقاضیان محترم با سوابق این مجموعه می توانید در وبسایت جامع هفت گردون خیال با اسامی بخشی از نهادهای طرف همکار خود آشنا شوید. هدایای زیبا، نفیس و اصیل هفت گردون خیال گزینه بسیار مناسبی جهت انتخاب یک هدیه اداری بوده و با اهدای آن نام و خاطره ای نیک و ماندگار از شما در ذهن مخاطبین بر جای خواهد ماند.

ست گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.