07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه جدید برای روز پرستار و شب یلدا

هدیه جدید برای روز پرستار و شب یلدا

در تقارنی زیبا، امسال شب یلدا مصادف با روز پرستار گردیده است. یک مناسبت سنتی ملی و باستانی زیبا و یک روز ویژه برای تجلیل از زحمات و خدمات و زحمات این قشر سخت کوش و عزیز که سلامت را برای جامعه به ارمغان می‌ آورند.
در هر روی مناسبت‌ ها، مراسمی ویژه در سطح خانواده و نیز در سطح ملی برگزار می‌شود و به تناسب، هدایای رد و بدل می شود.
هر کدام از این دو مناسبت فوق ویژگی های خاص خود را دارند و طبعاً آن می بایست هنگام تهیه هدایا در جهت نیل به اهداف اولیه از اهدای هدیه، آن ویژگی ها مدنظر قرار گیرد.
از آن جا که یلدا، سنتی ملی، باستانی و کهن می باشد شایسته است که هدیه آن نیز رنگ و بوی ملی و ایرانی و ارزشمند رل دارا باشد و تداعی گر این آیین و مراسم پرشکوه و برخاسته از فرهنگ والای ایران زمین باشد.
همچنین از آن جا که عموماً جامعه پرستاران کشور جامعه جوان بوده و طبعا دارای ویژگی‌ های نسل جوان می باشند، در هنگام تهیه هدیه برای این عزیزان نیز می بایست به این عامل دقت کافی مبذول داشت.
نسل جوان به واسطه نوجویی و تحول خواهی خود که ذاتی قشر جوان می باشد، بالطبع هدایایی را می پسندند که به روز، جدید و خلاقانه باشد.
حال با توجه به عوامل ذکر شده و همچنین بسیاری از دلایل دیگر یکی از بهترین گزینه ها جهت تهیه هدایای ویژه این مناسبت که هم قابلیت هدیه جدید را دارا باشد و هم هدیه خاص و اصیل باشد، عرصه پر محصول، متنوع و زیبای صنایع دستی ایران است که خوشبختانه هم دارای اصالت، ارزش ارزشمند جذاب و کاربردی است و هم با ورود جوانان خلاق و نوگرا به این عرصه، شاهد ارائه ای نوین در طراحی و ساخت و حتی نوع محصول بوده و در نتیجه می توان با فراغ خاطر برای انتخاب هدیه جدید از این مجموعه دست به انتخاب زد.
عرصه صنایع دستی با انواع گرایش های متنوعی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی(ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق سرامیک، سفال، شیشه، ترمه، قلمکار، فرش و گلیم و تابلو فرش دست بافت و… حاوی گزینه های بسیار ارزشمند و جذاب جهت انتخاب هدیه به مناسبت شب یلدا و نیز روز پرستار بوده و می‌ تواند شیرینی این ایام زیبا را دو چندان نماید.

خاتم کاری روی مس و هدایای مدیریتی آن

هفت گردون خیال هدایای جدید و خاص شب یلدا و روز پرستار

بازرگانی هفت گردون خیال ضمن ارج نهادن به تلاش های ایثارگرانه این قشر پرتلاش به ویژه در مقابله با اپیدمی کوبیده ۱۹ و صیانت از سلامت جامعه و همچنین گرامیداشت سنت زیبا و پرمفهوم و یگانه شب یلدا با حضور در این عرصه و طی فرآیندی خلاقانه، اقدام به ارائه پکیج هایی متنوع، جذاب و چند منظوره از شکیل ترین و همچنین جدید ترین محصولات زیبای صنایع دستی خود نموده است. این هدایای فاخر و نفیس با بسته بندی های متنوع، جدید و مستحکم ارائه گردیده است و می‌ تواند پاسخگوی نیازهای متقاضیان محترم در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه و هدیه لوکس بوده و به شایسته ترین شیوه، اهداف اولیه اهداکنندگان محترم هدیه را برآورده سازد. وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه‌ ای است با چشم اندازی زیبا و گشوده بر گلستانیی رنگین و جذاب از هدایای متنوع و اصیل صنایع دستی هفت گردون خیال.

خرید صنایع دستی اقتصادی و جذاب

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.