04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه جدید برای سال جدید

هدیه جدید برای سال جدید

رفته رفته به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و در انتهای آن به استقبال سال جدید خواهیم رفت. آیین ملی، دیرین و باستانی عید نوروز و آغاز حیات دوباره در طبیعت و رویش جوانه‌ ها یک جشن سراسری، همگانی و ملی است که به ثبت جهانی به عنوان میراثی ماندگار نیز رسیده است.
گرامیداشت سال نو و عید نوروز همیشه توأم با آداب و رسوم زیبا، نیکو، پر معنا و مفهومی بوده است. اصولاً تمامی آیین ها و سنن ملی، میهنی ما دارای مفاهیم عمیق، ارزشی و برخاسته از روح بلند و متعالی ایرانی است.
از جمله بارزترین آداب نوروزی، سنت زیبای ارسال هدیه یا اهدای هدیه می باشد. هدیه نوروزی می بایست دارای ویژگی‌ های نوروزی باشد و به عبارتی همگام با سال جدید هدیه نیز ترجیحاً هدیه جدید باشد، تا هماهنگ با روح این سنت دیرین و زیبا باشد. صنایع دستی ایران علیرغم این که حوزه ای است دیرین و دارای قدمتی به درازای تاریخ این دیار هنرپرور، اما خوشبختانه توانسته است همگام با نیازها، علایق و سلیقه های متفاوت نسل‌ های جدید خود را به‌ روزرسانی کرده و محصولاتی مطابق با نیاز روز عرضه نماید، در انواع شاخه های مهم و متنوع صنایع دستی ایران همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، فرش، گلیم و تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه زیورآلات سنتی و مدرن و… ما شاهد این به‌روزرسانی و عرضه هدایا و محصولات جدید به روز، زیبا و کاربردی هستیم.
حتی در شیوه ارائه و عرضه نیز ما شاهد تطبیق این حوزه با شیوه های نوین عرضه کالا و خدمات بوده و شاهد رشد شبکه‌های اینترنتی عرضه و ارائه محصولات صنایع دستی ایران بوده که این امر به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا و محدودیت های عمومی ناشی از آن اقدامی بسیار به جا، سنجیده و متناسب با نیاز امروزی می باشد، لیکن متقاضیان محترم هدایای نفیس، فاخر و جدید صنایع دستی شایسته است که نیاز خود را صرفاً از سایت های معتبر دارای شناسنامه، متعهد و پاسخگو تهیه نمایند تا بتوانند با اطمینان از خرید خود هدیه جدید و نفیس خود را اهدا نمایند.

صنایع دستی ویژگی ها و نیازها

بازرگانی هفت گردون خیال و عرضه هدیه جدید

شرکت هفت گردون خیال همواره مساعی خود را در جهت تولید و عرضه هدایایی با ویژگی هایی همچون اصالت در نقش و طرح و ساخت همراه با نوآوری و خلاقیت به ویژه در حوزه عرضه و بسته بندی شکیل و هم شأن محصولات صنایع دستی نفیس خود به کار بسته است. این خلاقیت و نوآوری منجر به عرضه پکیج های انحصاری، متنوع و چند محصوله گردیده است که به ویژه در زمینه هایی همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس و هدیه ویژه دارای کاربرد و مطلوبیت فراوانی بوده است.
بسیاری از نهادها، سازمان ها و مؤسسات مختلف دولتی و خصوصی تاکنون با انتخاب پکیج های جذاب هفت گردون خیال مبادرت به تهیه هدایای مورد نیاز خود در زمینه های نامبرده نموده و طرف مشارکت و همکاری با هفت گردون خیال گردیده اند که اسامی تعدادی از ایشان در وبسایت جامع هفت گردون خیال درج گردیده است.
شما متقاضی محترم نیز با مراجعه به وبسایت هفت گردون خیال و مشاهده، رؤیت و انتخاب پکیج های مورد نیاز خود تجربه خریدی شیرین، متفاوت و ماندگار را ثبت نمایید.

خاتم کاری روی مس، شاخصه صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.