06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه جدید روز دانشجو

هدیه جدید روز دانشجو

قشر پویا و جوان دانشجو از اقشار فرهیخته و با نشاط جامعه میباشد و گرامیداشت روز دانشجو در حقیقت تجلیلی است از پویایی، نشاط و تحول خواهی در بستر آموخته های علمی و فرهنگی.
ذات جوانان انرژیک، متحول، نوگرا و تجربه گرا بر پایه های دانش بنیان است و بر همین مبنا دانشجویان عزیز همیشه از نوگرایی، روزآمدی، تکثر و تنوع استقبال می نمایند.
به مانند هر مناسبتی در این روز نیز مراسم ویژه در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار شده و دانشجویان مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته و به رسم یادبود هدایایی تقدیم حضورشان می گردد.
انتخاب هدیه برای دانشجویان محترم نیز دارای شرایط و ضوابطی است که از سوی اهداکنندگان باید آنها لحاظ گردد، تا بتوان شاهد تجلیلی در خور شأن و جایگاه اجتماعی و فرهنگی دانشجویان عزیز بود.
اولین نکته مهم، انتخاب هدیه ای است از حوزه ای که در آن بتوان دستی باز داشت، گزینه های متنوع و مناسبی را عرضه کرده باشد، دارای اصالت و هویت و به ویژه بار معنوی و ارزشی و فرهنگی باشد، روزآمد باشد، برای جوانان جذاب باشد و بسیاری عوامل دیگر.
با نگاهی به عوامل فوق به سمت و سویی رهنمون می‌شویم که در خود تمامی عوامل و شرایط برشمرده را دارد، صنایع دستی ایران.
این میراث گرانقدر و ارزشمند ملی و میهنی که از پیشینیان عزیز و با ذوقمان به میراث ما رسیده است. تنوع زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی امکان انتخاب گسترده را برای ما فراهم می‌آورد تا بتوانیم برای هر سلیقه‌ ای، هر سنی و هر قشری انتخابی شایسته انجام دهیم.
شاخه های متکثری همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، مینا کاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، محصولات چرم دست دوز و… گوشه هایی از این گلستان رنگین و زیبا است که در برابر دیدگان ما رخ نموده است.
خوشبختانه با ورود جوانان خلاق و مستعد به این حوزه امروزه شاهد رشد روز افزون گرایش های جدید، سبک های جدید و روز آمد و رنگ بندی های متفاوت و جدید در عرصه تولید این محصولات هستیم و طبعاً انتخاب هدیه جدید برای این روز امکان پذیرتر از سایر حوزه ها خواهد بود.

خرید صنایع دستی برای هدیه شب یلدا

هفت گردون خیال و عرضه هدیه جدید

بازرگانی هفت گردون خیال با شناخت و آگاهی کافی از نیازها و خواست اقشار و طبقات مختلف جامعه و همچنین با در پیش گرفتن مشی خلاقانه و مبدعانه در عرضه و تولید محصولاتی نوین و روزآمد و همچنین اصیل و نفیش از شاخه‌ های مهم و متنوع صنایع دستی، موفق به ارائه پکیج هایی جذاب، کاربردی، چند منظوره و به صرفه از محصولات زیبا و فاخر صنایع دستی خود گردیده است.
هدایایی که می تواند پاسخگوی شایسته‌ ای برای نیاز متقاضیان محترم در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدیه خاص و هدیه ویژه باشد. وبسایت جامع هفت گردون خیال چشم اندازی است رو به گلستانی رنگین، زیبا و متنوع از گلچین آثار نفیس و فاخر که شما را به بازدید از آن دعوت به عمل آورده و همراه شما از ابتدا تا انتهای انتخاب و دریافت هدیه مورد نظرتان خواهد بود.

خاتم‌ کاری روی مس و شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.