01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه جدید چه بدهیم

هدیه جدید چه بدهیم

یکی از دغدغه‌ های بیشتر افراد هنگام تهیه هدیه علاوه بر اینکه هدیه از کدام رسته و حوزه باشد، این است که هدیه جدید باشد. به بیان امروزی هدیه انتخابی هدیه روزآمد و به روز باشد.
علاوه بر بسیاری عوامل دیگر که در انتخاب هدیه در نظر می‌گیریم، اکثراً دلمان می‌خواهد محصولی را انتخاب نمایید که مطابق با پسند و سلیقه امروزی باشد، رنگ و بوی کهنگی ندهد، زیبا باشد، کاربردی باشد و همچنین بهای مناسبی داشته باشد.
از آنجا که عمدتاً صنایع دستی ایران صنعتی است که دارای پیشینه تاریخی می باشد شاید تصور عده ای بر این باشد که محصولات آن نیز رنگ و بو و حال و هوای قدیمی و به بیان امروزی از مد افتاده باشد، اما این تصوری کاملاً اشتباه است و فاقد پایه و اساس علمی.
چرا که صنایع دستی ایران زنده، پویا و فعال است به ویژه اینکه امروزه شاهد ورود بسیاری از جوانان خلاق، ایده پرداز، نوآور و مبدع به این عرصه می باشیم. این حضور دارای اثرات و برکات خجسته و مبارک برای این حوزه بوده است، چرا که شاهد روزآمد شدن و به سلیقه امروزین مخاطب نزدیک شدن بسیاری از شاخه ها و نیز محصولات ارائه شده می باشیم در حوزه‌هایی همچون خاتم‌ کاری، میناکاری روی سفال، میناکاری روی مس، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نگارگری، منبت، معرق، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون) و… این امر بسیار مشهود و بارز است که آن را به فال نیک گرفته و امید می‌رود که در سایر حوزه‌های مهم و معروف دیگر صنایع دستی ایران نیز شاهد این خلاقیت و نوآوری ها و به روزرسانی ها باشیم.

ست شیرینی خوری مس و پرداز

هفت گردون خیال، نوآوری و خلاقیت و هدیه جدید

بازرگانی هفت گردون خیال همواره سعی بر این داشته است که ارائه جدید و متفاوت و امروزی از این میراث ارزشمند ملی را ارائه دهد که در عرصه تولید محصولات و چه در زمینه عرضه آن و برآیند این امر منجر به خلق پکیج های متقابل و متشکل از چندین هدیه ارزشمند از حوزه‌های متفاوت صنایع دستی در کنار محصولاتی مکمل نظیر محصولات الکترونیکی، محصولات چرمی، انواع سررسید های لوکس مدیریتی، لوازم التحریر نفیس، کتب دیوان شعرای نامدار و کتب ادعیه و مذهبی نظیر کلام الله مجید و مفاتیح الجنان و… گردیده است.
این پکیج های ابداعی و انحصاری پاسخگوی شایسته نیاز رو به تزاید جامعه و هدایایی از این عرصه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید و هدیه ویژه بوده است و با پتانسیل بالای خود توانسته است اثری ماندگار بر ذهن مخاطب بر جای بگذارد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه‌ای است رو به افقی روشن، زیبا و نوین که می‌ توانید با عنایت به شرایط خاص و ویژه ناشی از اپیدمی کووید ۱۹ کالای مورد نظر خود را به شیوه اینترنتی از وبسایت هفت گردون انتخاب، تهیه و دریافت نمایید.

پیرامون خرید صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.