31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه جدید یک پیشنهاد خاص

هدیه جدید یک پیشنهاد خاص

مجموعه محصولات صنایع دستی ایران در تمامی شاخه ها و زیر مجموعه های متنوع آن همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، فرش و گلیم دست بافت، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال و سرامیک و شیشه و بسیاری از عناوین دیگر همواره یکی از برجسته ترین امکان ها برای انتخاب یک هدیه جدید است.
در بعضی از شاخه‌ های آن همچون میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال ما شاهد تنوع و نوآوری و خلاقیت فوق‌العاده در ارائه محصولاتی خاص و روزآمد می باشیم، چرا که صنایع دستی ایران با وجود قدمت و اصالت دیرینه ای که دارد همچون موجودی زنده، پویا و فعال می باشد.
این سرزندگی و قابلیت به روز رسانی امتیاز بزرگی است که این حوزه در بر دارد، به ویژه با حضور هنرمندان جوان و خلاق در این حوزه می‌ توانیم شاهد شور و نشاط، تنوع و تکثر و ابداعات خلاقانه و روزآمدی در این عرصه باشیم، که خوشبختانه در بسیاری از زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی این اتفاق و رویداد خوشایند تحقق یافته است.
بارزترین تحول در حوزه هنر-صنعت میناکاری به ویژه میناکاری روی سفال، میناکاری روی مس و همچنین حوزه محصولات سفال و سرامیک و شیشه را می توانیم مشاهده نماییم.
در حوزه میناکاری روی مس هنرمندان میناکار با گسترش دایره رنگ های متنوع، شاد و انرژیک در ارائه آثار خود خالق فضایی جدید و زیبا گردیده‌ اند. هنر مینا‌کاری خود فی النفسه هنری است که کارکرد اصلی و اولویت آن جان بخشی و زیبایی بخشی به سطوح مختلفی همچون مس و چوب و انواع فلزات گرانبها همچون طلا و نقره است.
در حوزه میناکاری روی مس هنرمند میناکار با بهره‌ گیری از موتیف‌ های ایرانی و اصیلی همچون گل و مرغ، اسلیمی، بته جقه و ترکیب خلاقانه رنگ های متضاد یا مکمل به محصول جان و روح می‌ بخشد و خالق یک محصول جدید و در نتیجه یک هدیه جدید می‌شود.
در این سخن به معرفی یکی از این آثار ارزشمند در حوزه میناکاری روی مس پرداخته و شما را با آن آشنا می نماییم.
شیرینی خوری سه طبقه زیبا و هنرمندانه میناکاری که بر زیر ساختی از مس مرغوب بنیاد یافته است. نقوش اسلیمی و اصیل به کار رفته مینایی بر روی آن جلوه فوق‌العاده به این محصول بخشیده و از آن فلز سرد و بی روح، محصولی زیبا، ظریف و کاربردی ساخته است.
بشقاب‌ های این محصول زیبا در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک به دنبال هم و در ارتفاع ۳۰ سانت تنظیم گردیده است که شما می توانید از آن به عنوان یک هدیه جدید و متفاوت بهره برده و خاطره ساز شوید.

هدایای میناکاری ویژه شب یلدا

هفت گردون خیال و عرضه اولیه جدید

بازرگانی هفت گردون خیال با در پیش گرفتن مشی خلاقانه و با تعهد به اصول بنیادین لازم در حوزه تولید و عرضه محصولات نفیس صنایع دستی، همواره پیشنهادات متنوع و جذابی را برای متقاضیان محترم هدایای صنایع دستی به ویژه برای عرصه هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و هدیه خاص مطرح نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال منظری است رو به افق های تازه و روشن که شما متقاضی محترم می توانید با حضور در آن و رؤیت تمامی پکیج های انحصاری، با اطمینان خاطر تجربه خریدی شیرین، به صرفه و متفاوت را در کارنامه خود ثبت نموده و با اطمینان هدیه مورد نظر خود را تهیه نمایید.

ست هدیه بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.