06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص اداری یک پیشنهاد ویژه

هدیه خاص اداری یک پیشنهاد ویژه

در میان انواع هدایا با عناوین متفاوت، هدیه اداری هدیه ای خاص می باشد. خاص از آن رو که در دایره هدایای شخصی، دوستانه و خانوادگی نمی باشد و به سبب اینکه از طرف یک مجموعه اداری و مدیریت یک سازمان اهدا می گردد، دارای نوعی رسمیت و وجاهت خاص می باشد.
از دیگر ویژگی‌ های بارز یک هدیه وزین اداری، حوزه انتخابی هدیه است و آن این که هدیه از کدام حوزه تهیه گردد تا پاسخگوی تمام جوانب یک هدیه خاص و شکیل باشد، به عبارت دیگر هدیه اداری باید دارای هویت، اصالت و شناسنامه باشد، محصولی باشد که دارای بار فرهنگی و ارزشی باشد و علاوه بر جذابیت و زیبایی دارای کاربرد هم باشد، ترجیحاً از دیگر نکات مطرح در انتخاب و تهیه هدیه اداری مناسب پوشش و لفاف و به عبارتی بسته بندی هدیه است، نوع پوشش و بسته‌ بندی یک کالا و یا محصول هم ردیف خود آن محصول دارای اهمیت و اعتبار می‌ باشد، هر چه پوشش و بسته‌ بندی یک کالا شکیل تر و وزن تر باشد، طبعاً بر وجاهت و وزانت آن کالا و محصول نیز افزوده خواهد گردید و شأن هدیه دهنده و هدیه گیرنده نیز به شیوای نیکو لحاظ می گردد.
امروزه بسته‌بندی مناسب از ارکان اصلی موفقیت یک محصول و کالا در بازار پر رقابت فعلی می باشد. این ها گوشه‌ هایی از خصوصیات یک هدیه اداری است که باید هنگام تهیه بدان اهتمام کافی مبذول داشت.
با درک تمامی ضرورت های فوق عرصه منظور نظر در این گفتار جهت دستیابی به مهم ترین و بهترین نتیجه جهت تهیه هدیه اداری عرصه صنایع دستی ایران است، با طیف پرشماری از شاخه ها با زیرمجموعه های متفاوتی همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، نقره، نقره نما، منبت، معرق، حکاکی مس، حکاکی چوب، الماس تراش، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، سفال، شیشه، سرامیک، فرش و گلیم دست بافت و…
خوشبختانه امروزه اقبال بیشتری نسبت به این میراث گرانبهای ملی در عرصه‌ های گوناگون جامعه به ویژه در میان ادارات و نهادهای بزرگ و کوچک دولتی جهت تهیه هدایای مورد نیازشان در طی سال صورت می‌ پذیرد که باید آن را به فال نیک گرفت و پشتیبانی نمود.
پیشنهاد ویژه هدیه اداری در این گفتار قاب های اعلای تمام خاتم مزین به لوح تقدیر از طرف مجموعه طرف همکاری می باشد که در نقوش مختلف سنتی، ایرانی و نیز تلفیقی با سایر هنرهای ملی همچون میناکاری و پرداز ارائه می گردند.

خرید صنایع دستی یک ضرورت

هفت گردون خیال و عرضه هدیه اداری

بازرگانی هفت گردون خیال از بدو فعالیت خود در عرصه صنایع دستی ایران همواره نگاهی به مشکلات و مطالبات سازمان ها و نهادهای بزرگ دولتی و خصوصی در امر تهیه هدیه اداری مورد نظرشان داشته است.
این امر هفت گردون را بر آن داشته است تا با ارائه طرحی نوین در این راستا ادای دینی نموده باشد و بر این مبنا و با توجه به ظرفیت‌ های موجود با طراحی و ساخت پکیج هایی متنوع، گامی بزرگ در این راستا برداشته و توانسته است مورد وثوق بسیاری از سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی بوده باشد که اسامی بخش‌ هایی از آن در وبسایت جامع هفت گردون خیال آمده است.
بسته های اقتصادی، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… همگی مدنظر قرار گرفته و متناسب با آن، پکیج‌ ها چیدمان می گردد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال همواره پذیرای شما عزیزان بوده و خواهد بود.

خرید صنایع دستی و رونق شب عید

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.