05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص برای عید فطر

هدیه خاص برای عید فطر

عید سعید فطر در راه است. هر ساله جمع جدیدی به روزه داران این ماه مبارک اضافه می‌ گردند و اولین تجربه روزه‌ داری را پشت سر می‌گذارند و به همین مناسبت در پایان ماه صیام و عید سعید فطر از سوی والدین یا مربیان خود مورد تقدیر قرار گرفته و به رسم سپاس هدایایی را دریافت می نمایند یا در بسیاری از نهادها و سازمان‌ هایی که در کسوت فرهنگی فعال می باشند، نیز چنین امری را شاهد هستیم.
بنابراین هدیه ای که به این مناسبت در نظر گرفته می‌ شود باید دارای بار ارزشی، فرهنگی و معنوی باشد، علاوه بر جنبه‌های کاربردی یا زیبایی آن.
بر این مبنا چه حوزه ای شایسته‌ تر از حوزه صنایع دستی ایران، حوزه ای دارای اصالت، ارزشمند و سرشار از نشانه‌ ها و سمبل‌ های معنوی، ارزشی، فرهنگی و ملی.
شاخه های متنوع و گسترده صنایع دستی همچون : خاتم کاری، فیروزه‌ کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، حکاکی مس، حکاکی چوب، الماس تراش، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، ترمه، قلمکار، قلمزنی، فرش و گلیم دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… هر کدام دارای گزینه های شایسته ای برای هدیه خاص مناسب برای عید فطر، اعیاد ملی و سایر مناسبت‌ های دیگر هستند.
هدیه خاص ویژه عید فطر در حوزه‌ هایی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی و میناکاری دارای مصادیق مختلفی است. مثلاً گلاب پاش فیروزه کوبی به عنوان یک هدیه خاص ویژه عید سعید فطر پیشنهاد بسیار به جا و شایسته‌ ای است یا قاب تابلوهای مزین به آیات، احادیث و اسماء متبرکه از شاخه خاتم کاری پیشنهاد مناسب دیگری در این رابطه می باشد.
خوشبختانه امروزه شاهد اقبال بهتری نسبت به هدایا و محصولات صنایع دستی ایران در سطح جامعه به ویژه در سطح ادارات و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی هستیم و امید می‌ رود که این روند رو به رشد تمام ارکان جامعه را در بر گرفته و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این میراث ارزشمند ملی باشیم.

خرید صنایع دستی برای کادو شب یلدا

هفت گردون خیال و اعیاد گوناگون

بازرگانی هفت گردون خیال با طراحی و خلق پکیج هایی متفاوت، زیبا و انحصاری از مجموعه محصولات نفیس خود به همراه بعضی محصولات مکمل دیگر از شاخه‌ های محصولات الکترونیک، محصولات چرم، لوازم التحریر اداری و… گامی مهم در راستای تأمین نیازهای سطوح مختلف جامعه اعم از اداری، شخصی، دوستانه و… به هدایای شکیل و وزین برداشته است.
پکیج‌های هفت گردون به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدایای تبلیغاتی، محصولات آنتیک و… بسیار دارای کاربرد بوده و با استقبال شایان توجهی روبرو گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال پذیرای علاقمندان و متقاضیان محترم به هدایای اصیل و نفیس صنایع دستی بوده و در خدمت شما می باشد.

صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.