09 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه خاص جعبه خاتم کاری

هدیه خاص جعبه خاتم کاری

در میان شاخه های متنوع صنایع دستی ایران شاید نتوان همچون خاتم‌ کاری شاهد آن چنان تنوع چشمگیر، گسترده و همه جانبه بود.
هنر اصیل درخشان و فاخر خاتم کاری بر مجموعه متنوعی از زیرساخت‌ های مختلف ارائه می‌ شود. تنوع فوق‌ العاده محصولات خاتم کاری می‌ تواند پوشش دهنده هر سلیقه و نیاز باشد.
از محصولات گوناگون خانگی تا ادوات ورزشی، از محصولات ارزشی و معنوی تا محصولات اداری، همچنین است محصولات دکوراتیو و زینتی تا محصولات مرتبط با حوزه معماری و دکوراسیون داخلی و معماری خارجی.
هنر خاتم کاری هنری است سرشار از نظم و قرینه سازی های بی نظیر هندسی و رنگ بندی های شکیل و وزین که چشم و ذهن و روح آدمی را محصور خود می نماید. به ویژه محصولات خاتم کاری شیراز که به لحاظ ظرافت بی نظیر در ساخت و در نقش و طرح زبانزد خاص و عام است و همچنین توانسته است در سطح بین‌المللی نیز مطرح گشته و متقاضیان بسیاری داشته باشد.
خاتم‌ کاری گزینه نخست بسیاری از گردشگران خارجی وارد شده به میهن عزیزمان می باشد و اکثریت آنان تکه ای خاتم کاری در پایان سفر خود به ایران با خود به همراه می برند که می‌تواند سفیر شایسته فرهنگی و هنری ویژه‌ ای برای ما در سطح بین‌المللی باشد.
محصول مورد نظر در این گفتار محصولی است که بسیار ارزشمند و چشمگیر بوده و يقيناً ویژگی‌ های یک هدیه خاص را به تمام و کمال در خود دارا می‌باشد.
جعبه بزرگ تمام خاتم که عمدتاً به عنوان جعبه ای برای نگاهداری کتب ارزشمندی همچون کلام الله مجید و یا دیوان های نفیس و فاخر شعرای نامی همچون حافظ و سعدی کاربرد دارد.
این هدیه خاص هدیه ای است بسیار خواستنی و ارزشمند و برازنده که هر خانه دست‌ کم یک عدد از آن را لازم دارد.

ست گلدان فیروزه کوبی

هفت گردون خیال خاتم کاری و هدیه ویژه خاتم

بازرگانی هفت گردون با درک جایگاه و پایگاه خاتم کاری از مجموعه صنایع‌ دستی متنوع ایران در میان اقشار و طبقات گوناگون جامعه، سعی خود را بر آن داشته است که با بهره گیری از اساتید مبرز خاتم کار خود، محصولاتی را در این حوزه طراحی و تولید نماید که در بردارنده تمام ویژگی های یک خاتم اصیل و استاندارد باشد.
هدایای متنوع خاتم‌ کاری هفت گردون پاسخگوی نیاز شما در حوزه‌ هایی همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مناسبتی، محصولات وی آی پی و… می باشد. وبسایت جامع هفت گردون خیال ارائه گر انواع پکیج های متنوع، جذاب و انحصاری خود متشکل از مجموعه‌ای از نفیس ترین محصولات صنایع دستی در حوزه های میناکاری، خاتم کاری، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، ترمه، قلم کار، قلمزنی و… می باشد.

ست بسقاب حکاکی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.