04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه خاص ساعت خاتم کاری

هدیه خاص ساعت خاتم کاری

در میان هنرهای مختلف صنایع دستی ایران، خاتم کاری از اصیل ترین و پر جلوه ترین شاخه های آن می باشد.
ظرافت در نقش و طرح و رنگ آمیزی های فوق العاده و خاص، ساخت هنرمندانه و استادانه و دقت نظر چشمگیر هندسی و قرینه سازی های بی نظیر در چیدمان گلها و گره‌ های خاتم.
این خصوصیات منحصر به فرد در هنر-صنعت خاتم کاری به ویژه در خاتم شیراز به عنوان زادگاه خاتم در ایران آن را در صدر شهرت و مطلوبیت صنایع دستی ایران قرار داده است، جایگاهی شایسته چه در داخل و چه در عرصه های بین المللی.
گستردگی محصولات خاتم کاری به گونه‌ای است که در کمتر عرصه ای می‌توان سراغی از جای پای حضور خاتم نیافت.
در عرصه محصولات خانگی با طیفی گسترده و وسیعی از محصولات خاتم‌ کاری روبه‌رو می باشیم. همچون انواع گلدان، انواع بشقاب و کاسه های مختلف، شیرینی خوری، آجیل خوری، سنگاب، آینه و شمعدان، سرویس چای خوری و شربت خوری در عرصه محصولات اداری و مدیریتی ست های نفیس و شکیل رومیزی با مجموعه‌ ای کامل از ملزومات اداری، در عرصه محصولات سرگرمی و ورزشی با حضور محصولاتی همچون شطرنج، تخته نرد و چوگان، در عرصه محصولات فرهنگی با ارائه کالاهایی همچون رحل قرآن کریم، جعبه کتاب و لوازم التحریر، در عرصه محصولات تزیینی با عرضه انواع قاب تابلوهای نفیس خاتم و حتی در حوزه معماری داخلی و خارجی با ارائه محصولاتی همچون درب و پنجره خاتم و مبلمان خاتم.
یکی از محصولات فوق العاده جذاب خاتم‌ کاری ساعت های دیواری خاتم باشد که جلوه فوق‌ العاده بی‌نظیری داشته و هم در خانه هم در محل کار و اداره و سازمان قابل استفاده بوده و بسیار جلوه بخش دیوار می باشد. این ساعت ها هم به تنهایی و هم در ترکیب با شاخه‌ هایی همچون میناکاری و خاتم، نگارگری و خاتم و منبت و خاتم همراهی، تولید و عرضه می گردد و هدیه ای بسیار دوست داشتنی و ارزشمند چه به لحاظ هدیه شخصی و چه به لحاظ هدیه اداری و سازمانی می باشد.

ست آجیل خوری و گلدان خاتم کاری

هدایای خاتم کاری هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال با ارج نهادن به این میراث گرانقدر ملی و با نگاهی ویژه به عرصه خاتم کاری موفق گردیده است با بهره مندی از حضور اساتید بزرگوار خاتم کار در مجموعه خود کلکسیونی جذاب از هدایای نفیس با محوریت خاتم را طراحی و عرضه نماید.
همچنین در چیدمان پکیج های انحصاری خود علاوه بر محصولات‌ نفیس خاتم از سایر شاخه‌ های مهم و اصلی صنایع دستی همچون میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس پرداز و محصولاتی مکمل نظیر دیوان شعرای نامی، محصولات الکترونیکی و لوازم التحریر لوکس اداری نیز بهره‌مند بوده و پکیج هایی خلاقانه را تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… را تقدیم علاقمندان محترم و متقاضیان گرامی نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات تدارک دیده شده در خدمت شما دوستداران و طالبان این میراث ارزشمند ملی می باشد.

ست آجیل خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.