10 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه خاص سنگاب خاتم کاری

هدیه خاص سنگاب خاتم کاری

هنر-صنعت اصیل و ماندگار خاتم کاری از شاخص‌ ترین حوزه های مطرح در صنایع دستی ایران است. اصالت و جذابیت این هنر-صنعت آن را به یکی از مطرح ترین و محبوب ترین شاخه های صنایع دستی ایران تبدیل نموده است. شاخه ای با گسترده ترین و زیباترین محصولات متنوع در حوزه ادوات و تجهیزات خانگی شامل انواع گلدان، بشقاب، کاسه، شیرینی خوری، آجیل خوری، سنگاب، سرویس های چای خوری و شربت خوری، آینه و شمعدان و… حوزه محصولات مدیریتی و اداری، محصولات فرهنگی و ارزشی، محصولات سرگرمی و ورزشی، محصولات دکوراتیو همچون انواع قاب تابلوهای نفیس و زیبا و همچنین محصولات مرتبط در حوزه معماری داخلی و خارجی.
خاتم اصیل ایران به پرچمداری شهر هنر و فرهنگ، شیراز دستی پر در ارائه بهترین هدایای نفیس و اصیل دارد. علاوه بر اشخاص، بسیاری از نهادها، سازمان ها و ادارات بزرگ دولتی و خصوصی در انتخاب هدیه ویژه سازمانی خود در مناسبت‌ های گوناگون از میان محصولات خاتم دست به انتخاب و گزینش می زنند.
اهدای هدیه خاتم در ذات خود بیانگر نوعی اصالت می باشد. چه اصالت هدیه، چه اصالت هدیه دهنده و چه هدیه گیرنده.
یکی از محصولات فوق العاده زیبا و شکیل هدایای خاتم کاری، سنگاب خاتم کاری می باشد که در اندازه ها، نقوش و رنگ بندی های متفاوتی عرضه می گردد. این سنگاب ها از وجاهت خاصی برخوردارند و بیش و پیش از هر کاربردی دارای وجه دکوراتیو و زیبایی فوق العاده می باشد.
این محصول زیبا دارای ظرفیت ویژه ای به عنوان یک هدیه شکیل و نفیس برای مدیریت مجموعه های اداری و سازمانی بوده و تمام ویژگی های هدیه خاص، هدیه برای رئیس و هدیه اداری را دارا می باشد. انتخاب آن انتخابی هوشمندانه و تأثیرگذار است.

ست سنگاب خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال و هدایای اصیل خاتم

بازرگانی هفت گردون خیال با بهره‌مندی از اساتید بزرگواری در حوزه‌ های مختلف صنایع دستی از جمله خاتم کاری، در مجموعه خود توفیق آن را داشته است که کلکسیونی جذاب، زیبا و کاربردی را از مجموعه محصولات شاخه های مهم و اصلی صنایع دستی ایران در وبسایت جامع خود ارائه دهد.
این مجموعه های انحصاری، ابداعی و جذاب تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… عرضه گردیده اند که هر کدام از آن سرفصل ها می تواند در رفع نیازهای شما در تهیه هدایای شاخص سازمانی و فردی مفید به فایده و راهگشا باشد.
انتخاب شما می تواند ماندگار و تأثیرگذار باشد اگر به دنبال اصالت، زیبایی و جذابیت هستید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در خدمت شماست.

ست اصیل سنگاب خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.