01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص سنگاب میناکاری

هدیه خاص سنگاب میناکاری

ری

هنر دیرین اصیل و جذاب میناکاری یکی از شاخص ترین و محبوب ترین زیرمجموعه های صنایع دستی ایران می باشد که با عرضه طیف وسیع و متنوعی از محصولات کاربردی و دکوراتیو گزینه بسیار مناسبی جهت تهیه هدیه خاص می‌باشد.
هدیه خاص برای افراد خاص و فرد خاص می تواند دوستی بسیار صمیمی، همسر و یا در دایره وسیع تر مدیریت عالی یک مجموعه طرف همکار ما باشد.
بر این اساس ایجاب می نماید که برای ایشان در موقعیت مورد نظر یک هدیه خاص در نظر گرفت. هدیه خاص دارای ویژگی های خاص است که از آن جمله است اصالت و هویت هدیه.
هدیه برای افراد خاص باید دارای هویت و اصالت و شناسنامه باشد و هیچ هویتی اصیل تر و ارزشمندتر از حوزه‌ های با هویت و اصالت صنایع دستی ایران نمی باشد و در این عرصه میناکاری خود از اصیل ترین و جذاب ترین شاخه های متنوع صنایع دستی ایران است.
میناکاری بر زیرساخت های متنوعی همچون میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب عرضه می گردد.
شاخه میناکاری روی مس یکی از پرمحصول ترین و جذاب ترین شاخه های میناکاری می باشد که شهر اصفهان پایتخت هنر و صنایع دستی ایران پرچمدار و طلایه‌ دار آن است.
محصولات میناکاری روی مس بسیار متنوع، زیبا و کاربردی بوده و توانسته است جایگاه شایسته ای در بین زیرمجموعه‌ های میناکاری و نیز صنایع دستی برای خود مهیا سازد. محصولاتی همچون انواع گلدان و بشقاب، انواع ظروف پذیرایی همچون گزخوری، شیرینی خوری، آجیل خوری، آینه و شمعدان، سرویس کامل چای خوری، سرویس شربت خوری، انواع چراغ های تزئینی دیواری، سقفی، رومیزی و بسیاری از محصولات جذاب و متنوع دیگر.
یکی از محصولات بسیار خاص و زیبای این حوزه، سنگاب میناکاری می باشد که در انواع اندازه های متنوع و نیز نقوش و رنگ آمیزی های زیبا و متفاوت عرضه گردیده است. نقوش زیبایی که بر سطح این سنگاب های زیبا به کار رفته است همگی برگرفته از موتیف های اصیل ایرانی است و به شایستگی ناقل هنر، نگاه و روح تمدن ملی و میهنی ما به نسل امروز است.
این سنگاب های زیبا به عنوان محصولی چندمنظوره هم دارای وجه زیبایی و دکوراتیو فوق‌ العاده بوده و هم این که کاربردی و انتخاب آن به عنوان یک هدیه خاص دارای تأثیرات ماندگار، شیرین و به یاد ماندنی می باشد.

میناکاری، هنر باستانی

هفت گردون خیال و هدایای خاص میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال با در نظر گرفتن نیاز روز افزون جامعه به هدایای نفیس و خاص، به ویژه از حوزه محصولات اصیل صنایع دستی در اقدامی خلاقانه با بهره گیری از اساتید متبحر خود در حوزه‌ هایی همچون خاتم‌ کاری، میناکاری، فیروزه کوبی و… موفق به تولید و عرضه پکیج های انحصاری، متنوع و چند محصوله از زیباترین آثار صنایع دستی به ویژه از حوزه‌ های خاتم کاری و میناکاری گردیده است.
این پکیج های ابداعی با بسته بندی های شکیل و ویژه تحت عناوینی همچون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… عرضه گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه کننده تمامی پکیج های پیشنهادی برای متقاضیان محترم بوده و جهت تهیه و انتخاب مناسب ترین پکیج از ابتدا تا انتها همراه شما خواهد بود.

ست هدیه بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.