31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه خاص شکلات خوری خاتم

هدیه خاص شکلات خوری خاتم

حوزه اصیل خاتم کاری از زیرمجموعه های متنوع و متکثر صنایع دستی ایران بوده که خود به تنهایی دارای طیف وسیعی از محصولات کاربردی و متفاوت بوده که در زیر ساخت های متفاوتی نیز از گردیدند علاوه بر آن نوع محصولات ارائه شده خاتم کاری است که در حوزه‌های بسیار گوناگونی به عرصه تولید و توزیع رسیده اند همانند حوزه محصولات و ادوات خانگی با ارائه‌ی زیبا از محصولاتی همچون انواع گلدان های متنوع بشقاب شکلات خوری شیرینی خوری آجیل خوری آینه و شمعدان سرویس‌های چایخوری شربت خوری و حوزه محصولات اداره و یا مدیریتی با ارائه انواع ست های نفیسه رومیزی با محصولات متنوع و کاربردی شامل جایی کار تجاری سررسید و تقویم اجرایی قلم خودکار و خودنویس خاتم پایه پرچم پایه دوم نیز جعبه لوازم و تحریر و در حوزه محصولات فرهنگی و ارزشی با ارائه انواع رحل قرآن جعبه های نفیس ویژه کتب مهم و معتبری همچون قرآن مجید دیوان شعرای نامی و در عرصه ادبیات سرگرمی و ورزشی با عرضه انواع شطرنج ها و تخته نرد های زیبا و فاخر و در حوزه محصولات دکوراتیو با ارائه انواع قاب تابلوهای نفیس خاتم و یا ترکیبی از خاتم و مینا کاری خاتم الانبیا خاتم و معرق و در حوزه معماری داخلی و خارجی انواع مبلمان پارتیشن درب و پنجره های مزین به خاطر منفیس هنرمندانه و همان گونه که ملاحظه می شود کمتر حوزه را می‌توان یافت که در آن استاد کاران عزیز خاتم، هنرنمایی ننموده باشند.
خاتم اصیل ایران به ویژه خاتم نفیس و زیبای شیراز که به اعتبار و شهرت جهانی نیز دست یافته است از انتخاب اول بسیاری از گردشگران عزیز ورودی به میهن عزیزمان بوده و در بعد داخلی نیز کمتر خانه ای را می توان سراغ گرفت که در آن دست کم یک قطعه زیبای خاتم کاری نباشد.
جای خوشوقتی است که در سنوات اخیر نیز با روند رو به رشدی در امر تهیه هدایای گوناگون اداری و سازمانی از مجموع محصولات نفیس صنایع دستی ایران به ویژه محصولات خاتم روبرو می باشیم که امری بسیار پسندیده، راهگشا و قابل ستایش است، چرا که ما به عنوان میراث داران این میراث کهن و ارزشمند می بایست همواره نگاهبان و عامل رشد، ترقی و شکوفایی بیشتر آن باشیم.
از مجموعه محصولات زیبای خانگی خاتم‌ کاری یکی از درخشان ترین آن در طراحی و ساخت، شکلات خوری های سفینه‌ ای است. محصولی در انواع ابعاد و نقوش خاتم کاری که عرضه گردیده است.
طراحی ویژه این شکلات خوری های زیبا از آن یک هدیه خاص و ویژه را برای ما به ارمغان آورده است. جلوه فوق العاده این محصول زیبا چشم هر بیننده ای را خیره و جذب می نماید و نام و یاد شما را در ذهن مخاطبین خود به عنوان اهدا کننده این هدیه خاص به شیرینی و لطف ماندگار می نماید.

خرید صنایع دستی و هدایای خاص

هفت گردون خیال و هدیه خاص از حوزه محصولات خاتم کاری

هفت گردون نیز همواره حساب ویژه‌ ای برای حوزه خاتم کاری در مجموعه خود باز نموده است و با بهره گیری از اساتید و هنرمندان عزیز خاتم کار که در مجموعه خود از حضور مغتنم ایشان بهره می گیرد، اقدام به طراحی و ساخت پکیج هایی جذاب، متفاوت، چند محصوله و نیز تک محصوله نموده است که در نوع خود کم نظیر است.
پکیج های انحصاری هفت گردون خیال تحت عناوینی همچون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدایای فاخر، هدایای مناسبتی و… عرضه گردیده اند که راهگشای شما در امر خطیر تهیه هدایای مورد نیازتان می باشد. وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات متنوع خود می تواند چیدمان پکیج ها را مِن باب سلیقه و نیاز شما را طراحی، ساخته و عرضه نماید.
هدایای ویژگی هفت گردون خیال نام نیک و شایسته‌ ای از شما در اذهان مخاطبانتان بر جای می گذارد.

صنایع دستی یک الگو

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.