06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص ویژه کریسمس

هدیه خاص ویژه کریسمس

همه ساله در ابتدای فصل زمستان، هم وطنان مسیحی به استقبال ولادت پیامبر صلح و مهربانی حضرت عیسی مسیح علیه السلام می روند و ایام کریسمس را جشن می‌گیرند.
در این بین همانند سایر اعیاد ملی و مذهبی هدایایی نیز دریافت و یا اهدا می شود. بسیاری از هم وطنان ما به دوستان و همکاران مسیحی خود به مناسبت کریسمس و آغاز سال نو میلادی در ژانویه هدایایی تقدیم می دارند.
بسیاری از هم میهنان عزیز مسیحی ما که متصف به هنرهای گوناگون از جمله صنایع دستی ایران می باشند، هدایای کریسمس خود را از این حوزه تهیه می نمایند.
حوزه صنایع دستی ایران به علت تنوع و تکثر زیرمجموعه خود همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش های دست بافت و… در این حوزه (هدیه خاص ویژه کریسمس) نیز حرف بسیاری برای گفتن دارد.
هنرمندان خاتم کار و نیز میناکار و هنرمندانی که در عرصه زیورآلات سنتی میناکاری روی طلا مشغول خلق آثار فاخر و اصیل هستند به ویژه هنرمندان مسیحی با تلفیقی خلاقانه از هنرهای اصیل ایرانی و سمبل های ارزشی و مذهبی مسیحیت به ویژه نماد صلیب، خالق آثار بسیار نفیس و دیرینی در این راستا گردیده اند.
به عنوان نمونه از حوزه محصولات نفیس خاتم کاری عرضه ساعت های دیوارکوب بسیار نفیس و زیبای خاتم مزین به نقش صلیب در ابعاد و طرح های متفاوت را شاهد می باشیم، یا در حوزه زیورآلات سنتی میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره ارائه گردن آویزها، گوشواره و دستبندهای شکیل و زیبای منقوش به نقش و نماد مقدس صلیب می باشیم، که به عنوان هدیه خاص ویژه کریسمس دارای مناسبت شایان توجه و بسزایی است.
همچنین است هدایای ارزنده دیگری از سایر حوزه ها و زیر مجموعه های مختلف صنایع دستی که برای سایر مناسبت هایی همچون آغاز سال نو میلادی (ژانویه)، عید پاک و روز شکرگزاری بسیار مناسب می باشد.

خرید صنایع دستی برای هدیه شب یلدا

هفت گردون خیال و ارائه هدیه خاص

بازرگانی هفت گردون خیال ضمن تبریک ایام خجسته ولادت حضرت عیسی مسیح و هموطنان مسیحی خود در اقدامی خلاقانه و مبدعانه، مبادرت به خلق پکیج های متفاوت و جذاب از نفیس ترین محصولات صنایع دستی خود از شاخه های گوناگونی همچون خاتم کاری، فیروزه کوبی، میناکاری، مس و پرداز و… نموده و با بسته بندی های شکیل، مستحکم و زیبا هدایای ارزشمند و شایسته ای را برای متقاضیان محترم تدارک دیده است.
این پکیج های متنوع می‌تواند در حوزه‌ هایی همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه لوکس و هدیه جدید بسیار مفید و شایسته بوده و از شما به عنوان اهدا کننده خاطره ای شیرین و ماندگار را بر جای می گذارد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات متنوع خود یاری رسان شما از ابتدای امر تا انتهای آن بوده و همچون مشاوری متعهد، امین و پاسخگو یاریگر شما در انتخاب مناسب ترین ها و بهترین هاست.

پیرامون خرید صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.