06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص پیشنهادی جذاب برای شب یلدا

هدیه خاص پیشنهادی جذاب برای شب یلدا

شب یلدا ز راه آمد دوباره گیر ای دوست از غم ها کناره

شب شادی و شور و مهربانی است، زمان همدلی و همزبانی است، سنت دیرپا، شیرین، پرمعنا و مفهوم و زیبای شب یلدا را در پیش رو داریم، شاید به واسطه شیوع اپیدمی کرونا نتوان آنچنان که شایسته این سنت اصیل ایرانی است آن را با جلوه و شور سالیان قبل برگزار کرد، اما می توان با اهدای هدیه ای شایسته و ویژه به عزیزان چراغ آن را روشن نگاه داشت.
هدیه خاص برای این شب خاص همچون یلدا، عید نوروز، مهرگان و سده و بسیاری از آیین‌ های دیگر اصیل ایرانی، اهدای هدیه در مناسبت‌ های خاص نیز از ترس از سنت های اصیل ملی و ایرانی ماست.
به ویژه از رسوم بسیار زیبای این شب اهدای سینه چله برای نوعروسان و خانواده ایشان از طرف همسر می باشد. این سنت زیبا همیشه در طی قرون و اعصار جریان داشته و دارد و چه نیکو و شایسته است که هدیه خاص این شب دارای نشانی از جلوه های اصلیل ملی و سنتی ما داشته باشد و چه جلوه گاهی بهتر و کاراتر و زیباتر از گلستان رنگین صنایع دستی اصیل ایران می‌توان سراغ داشت. گلستانی جذاب و زیبا با تنوعی فوق العاده.
هر کدام از گل‌های این گلستان عطر و بو و رنگ و جلوه خاص خود را دارد و به راستی انتخاب را برای آدمی دشوار می نماید. شاخه های متنوع صنایع دستی ایران همچون خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره نما، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی چوب و میناکاری روی برنج، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دستبافت و بسیاری از عناوین دیگر دارای محصولاتی متفاوت، شکیل و اصیل بوده که قابلیت بالایی به عنوان انتخاب یک هدیه خاص را دارا می باشند، چرا که صنایع دستی ایران دارای اصالت، هویت، پیشینه، جذابیت، زیبایی و همچنین کاربردی بوده و می‌تواند پاسخگوی نیاز تمامی سلائق طبقات و آحاد افراد جامعه باشد. خوشبختانه امروزه اقبال گسترده ای به ویژه در مجموعه های اداری، سازمانی و هدایای اصیل و فاخر صنایع دستی ایران صورت می پذیرد که این امر علاوه بر پاسداشت این میراث گرانبهای ملی، کمک شایان توجهی به رونق اقتصادی و تولید ملی و اقتصاد هزاران هنرمند و صنعتگران شاغل در این حوزه به ویژه در شرایط رکود اقتصادی فعلی ناشی از اپیدمی کرونا و همچنین تحریم‌ های یک جانبه است.

خرید صنایع دستی برای هدیه شب یلدا

هفت گردون خیال هدیه خاص و شب یلدا

بازرگانی هفت گردون خیال نیز همگام با اقشار و طبقات مختلف میهن عزیزمان به پاس بزرگداشت این آیین نیکو و پسندیده با بهره‌ مندی از حضور اساتید متبحر از شاخه‌ های مختلف صنایع دستی همچون خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی و… اقدام به طراحی، تولید و عرضه پکیج هایی متنوع، جذاب و چند محصوله همراه با بسته بندی های وزین و شکیل نموده و در زمینه‌ هایی همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه پیشنهادات جذاب و متنوعی را برای متقاضیان محترم ارائه نموده است.
تمامی پکیج های انحصاری در وبسایت جامع هفت گردون خیال در معرض رؤیت، انتخاب و تهیه آن برای شما متقاضی محترم قرار گرفته است و می‌ توانید یلدای امسال را همراه با هدیه خاص از محصولات هفت گردون خیال شیرین تر و ماندگارتر نمایید.

ست گلدان و شیرینی خوری فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.